Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان مهلت زمانی ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار نام‌نویسی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در روز پایانی (شنبه ۱۶ آذر) که از ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور آغاز و تا پایان مهلت نام‌نویسی ادامه داشت، ۸ داوطلب (۵ آقا و ۳ خانم) با حضور در فرمانداری بابلسر اقدام به ثبت‌نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
گفتنی است از ابتدای نام‌نویسی ۲۱ داوطلب با حضور در فرمانداری بابلسر و یک داوطلب با حضور در وزارت کشور اقدام به ثبت‌نام برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کردند.

از مجموع ۲۲ داوطلب در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، ۱۹ نفر آقا و ۳ نفر خانم در رده سنی ۳۳ تا ۶۴ سال بوده که از مجموع ثبت‌نام‌شدگان، ۴ نفر دارای مدرک دانشگاهی دکترا و ۱۸ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد هستند.

به گزارش بلاغ، بهروز رنجبر، حسین قلی‌تبار، رحمت سلطانی، عنایت شفیع‌پور فرمی، علی محمودی، علیرضا رحیمیان، مقداد صفری، عباس احمدنتاج کاسگری، ولی‌الله نانواکناری، نقی نبی‌زاده، موسی فرهادی، علی‌اصغر باقرزاده، محمدرضا نادری، ابوالقاسم گرجیان، بهاره پورداداش میری، سیدعلی اکبر غلامیان، محمد سلیمانی ورکی، حسین ضابط‌پور، سیده فاطمه متولی، رجبعلی علیزاده دوغیکلایی، علی یزدانی چراتی، سمانه ذبیحی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد