Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدراعظم نوری،  رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران درباره گلایه‌مندی برخی از شهروندان تهرانی در مورد بوی آب طی روزهای اخیر گفت: این موضوع تا حدودی صحت ندارد و در فضای مجازی گاهی اتفاقات کوچک به سرعت نشر پیدا می‌کند و به آن دامن زده می‌شود.

وی افزود: آب تهران بر اساس گزارش سازمان آب منطقه‌ای کیفیت خوبی دارد و هیچ مشکلی در آن گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوری ادامه داد: طی ۲۴ ساعت از شبانه‌روز کیفیت آب پایتخت چک می‌شود و خوشبختانه آب تهران هیچ آلاینده میکروبی و شیمیایی ندارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران در مورد گزارش برخی از شهروندان گفت: شاید نقطه خاصی از تهران با مشکلی مواجه شده که البته این موضوع هم قابل تعمیم به همه مناطق نیست و ما هم گزارشی در این زمینه نداشته‌ایم.

بر اساس برخی از گزارش‌های مردمی شهروندان از بوی آب گلایه‌مند بوده و معتقدند در برخی از مناطق آب تهران با بوی عجیب مشابه مایع ضدعفونی‌کننده همراه بوده است. 

این موضوع بیشتر در مناطق ۴ و ۸ پایتخت گزارش شده و گلایه‌مندی شهروندان را به همراه داشته است همچنین مردم تهران از مسؤولین و مدیران شهری خواسته‌اند این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

طی هفته گذشته نیز بوی بد هوا در شهر دردسرساز شده بود و مدیران شهری و مسؤولان را بر آن داشت تا علت را واکاوی کنند ولی هنوز دلیل بوی بد در هوای تهران نیز به صورت دقیق مشخص نشده است.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1328937

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محیط زیست شهرداری تهران سلامت فضای مجازی شورای شهر تهران انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال بارش برف باران ایران و آمریکا لایحه بودجه دونالد ترامپ استان البرز بودجه 99 باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد

 

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما به گفته شهروندخبرنگار ما این پرواز قرار بود  ساعت ١٨:١٠ ، چهارم اردیبهشت ماه از تهران به مقصد مشهد برود که با بیش از ۵ ساعت تاخیر  مواجه شد.

تاکنون مسؤلان هواپیمایی برای این اتفاق پاسخی  نداده اند.

 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

پرواز ساعت ١٨:١٠ مورخ چهارم اردیبهشت ماه با تأخیر بیش از پنج ساعت پرواز پرشین از  تهران به مشهد مواجه بوده که تمام مسافرین سرگردان بودند و هیچکس پاسخگو نبود .

دیگر خبرها

  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد