Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مِنا پیکچرز به‌عنوان پخش‌کننده‌ی "مجموعه فیلم‌های مستند کارستان" از چندی پیش هفت فیلم از این مجموعه‌ به‌همراه تعدادی دیگر از فیلم‌های "کارگاه فیلم کارآ" را در یکی از کانال‌های آمازون (www.amazon.co.uk) در دسترس مخاطبان جهانی قرار داده است.

هم‌اکنون فیلم‌های مستند توران‌خانم، شاعران زندگی، مادر زمین، پازلی‌ها، پنبه تا آتش، بنیانگذارِ محک، طبرستانی‌ها (از مجموعه‌ی کارستان) در کنار بانوی گل سرخ، شش قرن و شش سال، همه‌ی درختان من، یک ساعت از یک عمر، صدای دوم، ساز مخالف، رودخانه هنوز ماهی دارد، فردا می‌بینمت اِلینا و آی‌آدم‌ها بر روی سایت آمازون قابل دسترس و تماشا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت شرکت مِنا پیکچرز (mena.pictures) به حوزه‌ی سینمای خاورمیانه و شمال آفریقا اختصاص دارد و در حال حاضر تنها کانال اختصاصی نمایش محصولات ایرانی در سایت آمازون است. بی‌تردید آمازون به‌عنوان یک شبکه‌ی اینترنتیِ گسترده، توانسته تحولی بزرگ در فرهنگ سنتیِ تماشای فیلم ایجاد کرده و با همین روش بیش‌ترین مخاطب جهانی را به خود اختصاص دهد. حضور فیلم‌های مستند ایرانی در آمازون روزنه‌ی جدیدی برای راهیابی فرهنگ ایرانی در گستره‌ی جهان است.
مجتبا میرتهماسب و رخشان بنی‌اعتماد در هسته‌ی مرکزی "کارگاه فیلم کارآ"، تهیه‌کنندگی این فیلم‌ها و کارگردانی تعدادی از آثار را بر عهده داشته‌اند و مستندسازان شناخته‌شده‌ای همچون محسن عبدالوهاب، بهرام عظیم‌پور، مهناز افضلی، شیرین برق‌نورد و مهدی گنجی "مجموعه فیلم‌های مستند کارستان" را کارگردانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

اولتیماتوم رخشان بنی اعتماد به تلویزیون برای پخش مجموعه فیلم‌های مستند "کارستان"

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی حج و زیارت استان سمنان از آغاز ثبت نام عمره مفرده ۱۴۰۳ خبر داد و بیان کرد: دو کاروان عمره مفرده با ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به از سرگیری مجدد اعزام به عمره مفرده دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان اختصاص داده شده است، ابراز کرد: با توجه به شرایط ثبت‌نام کنندگان در دوره قبل یک کاروان به شرق استان جهت ثبت‌نام از زائران شهرستان‌های شاهرود و دامغان و یک کاروان به غرب استان برای متقاضیان غرب استان شهرستان‌های سمنان و گرمسار اختصاص داده شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین گفت: در این دوره صرفاً از افرادی که دوره قبل در کاروان‌ها ثبت نام قطعی داشتند البته به ترتیب اولویت اطلاع رسانی و ثبت نام به عمل خواهد آمد.

چتری با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها در هفتم و یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری انجام خواهد شد، تاکید کرد: هزینه کاروان‌های فوق ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ۴۲ میلیون تومان خواهد بود.

کد خبر 6078506

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • خرید لوازم یدکی بی ام و
  • خرید از کدام شعبه آمازون ؟ آمازون امارات یا آمازون آمریکا ؟
  • مستندهای زندگی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • ثبت نام عمره مفرده در استان سمنان آغاز شد/ اعزام ۲ کاروان
  • مستند «نغمه های لرزاده» از شبکه مستند سیما پخش می شود
  • آغاز ساخت کلاس‌های درس خیرساز در شهرستان مهر
  • پخش پرتره‌ای از حسین لرزاده در قالب مستند