Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلغ اختصاص یافته برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در لایحه بودجه سال ۹۹ مشخص شد. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، متن کامل لایحه بودجه 99 کل کشور در حالی منتشر شد که بودجه مورد نیاز بخش‌های مختلف ورزش کشور نیز در آمده است.

یکی از رویدادهایی که ورزش ایران در سال 99 پیش‌رو دارد، بازی‌های المپیک 2020 توکیو است؛ بازی‌هایی که 229 روز دیگر آغاز می‌شود و نمایندگانی از ایران نیز در آن شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لایحه بودجه سال 99 و در جدول شماره 9 که مربوط به برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه است، برای المپیک بودجه جداگانه‌ای اختصاص یافته است. بر این اساس مبلغ 30 میلیارد تومان به کمیته ملی المپیک برای هزینه در این رویداد بزرگ ورزشی اختصاص یافته است تا صرف آن کند.

نکته جالب توجه اینکه برای بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو چنین بودجه‌ای اختصاص نیافته است و خبری از این موضوع در لایحه بودجه سال 99 نیست.

صحبت‌های سعیدی در خصوص آخرین وضعیت خزانه‌دار کمیته ملی المپیک

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیسیون برنامه و بودجه المپیک کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون برنامه و بودجه المپیک کمیته ملی المپیک کمیسیون برنامه و بودجه المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی

مازیار ناظمی عصر امروز در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته ۷۰ رویداد ملی بزرگ توسط این فدراسیون در سطح قهرمانی برگزار شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از آموزش آکادمیک یک هزار نفر در مدت یاد شده خبر داد و افزود: بودجه این فدراسیون ۳ میلیارد تومان است که با بودجه‌های کلان برخی فدراسیون‌ها قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از درآمد‌های فدراسیون به استان‌ها واریز می‌شود، بیان کرد: تمام تلاش خود را برای حمایت و کمک مالی به هیات‌های استانی بکار می‌گیریم.

ناظمی بر لزوم تجهیز استان‌ها به امکانات تاکید کرد و گفت: امکانات نباید در تهران متمرکز باشد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به اینکه استان کردستان توانمندی‌های خوبی دارد، گفت: این رشته‌ها از جمله رشته‌هایی است که در حوزه نشاط عمومی تاثیر گذار است و یک سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: ۹۸ ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در کردستان فعالیت دارند که ۹۲ نفر آنان مرد و ۶ نفر خانم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰ درصد درآمد‌ فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به هیأت‌های استانی
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی
  • متاسفانه فقط ۶۹ هزار میلیارد تومان به طرح دارویار اختصاص داده اند
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت