Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبر رحمتی رئیس کمیته امداد عباس با اشاره به اجرای طرح اشتغال برای ۱۱۱ مددجو از ابتدای امسال تاکنون گفت: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی ۳ میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

او با بیان اینکه همچنین  به ۱۳۰ مددجو آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پایدارسازی مشاغل ارائه شده است، افزود: مددجویان در بخش‌های پرورش گل و گیاه، بازاریابی و فروش محصولات، دامپروری از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رحمتی به  جذب اعتبارات توسعه اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جذب اعتبارات توسعه اشتغال پایدار روستایی نسبت به برنامه داده شده، ۱۲۲ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد عباس آباد افزود: جذب وام توسعه اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان از طریق  بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی پرداخت شده است.

او با تقدیر از همراهی و مشارکت بانک‌های این شهرستان با کمیته امداد گفت: وام‌های پرداختی در بخش توسعه اشتغال روستایی در رشته‌های گل و گیاه، بومگردی، کشت بافت گیاهی، خدمات دامپروری بوده است.

رحمتی افزود: وام توسعه روستایی  ۸۷ خانوار تحت حمایت در این شهرستان در قالب وام اشتغال پایدار روستایی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد عباس آباد گفت: هزار و ۸۸۱ نفر در عباس آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد صندوق کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 6085699

دیگر خبرها

  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری