Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، سید محمد علی تقوی  اظهارداشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده طی ۲ ماه آینده برای آن‌ها کارت صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری این استان تاکنون ۸۷ درصد برای صدور کارت ملی ثبت نام کردند.

تقوی تصریح کرد: براساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت بالای ۱۵ سال استان حدود ۵۱۷ هزار نفر است که ۶۸ درصد شناسنامه‌های آنها تاکنون مکانیزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش پهنای باند ادارات ثبت احوال استان در چند سال اخیر خبر داد و عنوان کرد: هم‌اکنون همه ادارات استان از پهنای باند ۲ مگابایت برخوردارند که ۲۳ خدمت را به صورت الکترونیکی انجام می دهند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۵ دفتر پیشخوان در سطح استان وجود دارد که کار ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام می‌دهند.

تقوی افزود: با راه اندازی چاپخانه مرکزی ایران و چاپ بدنه کارت هوشمند داخلی فرآیند صدور با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

46

کد خبر 1328946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال بارش برف باران ایران و آمریکا لایحه بودجه دونالد ترامپ بودجه 99 استان چهارمحال و بختیاری آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین، ولی بهره مند، کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و الگوهای جوی از امروز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه جو استان کهگیلویه و بویراحمد تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این مدت و بیشتر از بعداز ظهر امروز در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق احتمال تگرگ و افزایش سرعت و وزش باد و گرد و غبار رقیق پیش بینی می‌شود.

بهره مند اظهارکرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه آسمان استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از امروز تا روز چهارشنبه قدری کاهش نسبی دما وجود دارد و از روز پنجشنبه دما روند افزایشی به خود خواهد گرفت.

بهره مند عنوان کرد: برای امروز تا پایان روز چهارشنبه هشدار سطح زرد صادر شده است.

وی بیان کرد: شهر لیکک و ایستگاه امامزاده جعفر با بیشینه دمای۳۱.۴ درجه سانتیگراد و سی سخت با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بلاخره نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود ؟
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف می‌شود؟
  • حواله تحویل بیش از ۷۰ هزار تن قیر رایگان برای شهرداری‌ها کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
  • ثبت احوال : نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
  • نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف نمی‌شود