Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم اسلامی خواه می گوید شایعه درباره بازی تراکتور و ماشین سازی حرف غیر فوتبالی هاست.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما راجع به دربی تبریز گفت: این بازی دربی است و سه امتیاز آن برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. ما انگیزه زیادی داریم که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و در جدول بالاتر از تراکتور قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره شایعه شکست مصلحتی ماشین به تراکتور عنوان کرد: چنین شایعاتی همیشه بوده اما حرف غیر فوتبالی هاست چون هر تیمی برای شرف و آینده خودش نیاز دارد تا در هر بازی خوب کار کند. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و همه هم قسم هستیم که از هر بازی امتیاز کامل برسیم.

 

اسلامی خواه با اشاره به مالکیت مشترک دو تیم گفت: مالک تیم خیلی آدم با شرفی است که در این وضعیت اقتصادی دو تیم را اداره می کند. هیچ وقت چنین توصیه هایی نبوده چون اگر باشد ما برای بازی های دیگر هم انگیزه نخواهیم داشت.

 

وی درباره محرومیتش از بازی با تراکتور هم اظهار داشت: تمام انگیزه ام این بود که مقابل تراکتور بازی کنم، چند بازی اخیر خوب کار کردم و امیدوار بودم مقابل تراکتور و هوادارانش هم بازی کنم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و 4 کارته شدم. اما تلاش می کنم در دیگر بازی ها به میدان برود.

 

قائم اسلامی خواه در خصوص وضعیت ماشین سازی در جدول گفت: تیم ما پتانسیل زیادی دارد و همانطور که کادرفنی در هفته های اخیر گفتند ما تلاش می کنیم تک رقمی باشیم اما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم که بالای جدول باشیم. مهم نیست الان کجای جدول هستیم، ما باید در هر بازی برنده شویم و تا جایی که ممکن است خودمان را بالا بکشیم. باتوجه به این که یک بازی عقب افتاده هم داریم، می توانیم به رتبه بهتری هم برسیم.

 

او راجع به حرف منتقدان که ماشین سازی را کاندیدای سقوط می دانستند، توضیح داد: من تقریبا هفته ششم به تیم اضافه شدم اما تفکری که آقا رسول به تیم تزریق کردند، این بود که بتوانیم بالای جدول بمانیم. برای ایشان حواشی رسانه‌ها و اطرافیان مهم نبود و مسئله مهم این بود که ما بتوانیم بهتر خودمان را درک کنیم که چه جایگاهی می توانیم داشته باشیم. ما با تمام مدعیان بازی کردیم و بازی های خوبی را ارائه کردیم. ما می توانیم باتوجه به پتانسیل جوانی، تدابیر کادرفنی و حمایت هواداران در میان تیم های بالای جدولی باشیم.

تراکتور ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور از اولین تجربیاتش در راس تیم ملی فوتبال برزیل راضی است. پس از تساوی مقابل اسپانیا، این مربی اعلام کرد که بسیاری تصور می‌کردند تیم او در فیفادی جاری بدترین عملکرد را ثبت می‌کند.

پس از تساوی 3-3 شب گذشته مقابل اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، دوریوال گفت:"به طور کلی، اگر بخواهیم وضعیت قبل از شروع این دو مسابقه را ارزیابی کنیم، هیچکس تصور نمی‌کرد که این تیم بتواند به همان شکلی که کار کرد، پاسخ دهد. هواداران می‌توانند باور کنند تیمی دارند که هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شود. این تمام چیزی است که ما می‌خواهیم. اما هنوز زود است، قبل از کوپا آمه‌ریکا باید با صبر بیشتر هماهنگ شویم."

او می‌خواهد بهترین ترکیب را برای برزیل انتخاب کند:"امیدوارم آماده باشیم و با ترکیبی مشخص به دنبال بهترین نتایج باشیم. نتایجی فراتر از آن چیزی که انتظار و به آن باور داشتیم. با توجه به ظرفیت بازیکنان و کارهایی که در حال پیشرفت است، باید نسبت به انتخاب خود کمی خوشبین باشیم."

دوریوال جونیور در پاسخ به سوالی درباره استفاده از همان ترکیبی که پیروزی مقابل انگلیس را آغاز کرد، گفت:"به دلیل زمان کوتاهی که تمرین کردیم، موظف به تکرار ترکیب تیم بودیم. اسپانیایی‌ها 8 یا 9 روز فرصت داشتند تا برای بازی ما تمرین کنند. ما در واقع 3 روز ابتدایی را کامل در اختیار نداشتیم، مخصوصاً به این دلیل که همه بازیکنان در یک روز به اردو نیامدند. در حالیکه تیمی آرام و پرانرژی داشتیم، در ومبلی بازی از سوی ما تاثیرگذار بود."

او درمورد بازی با اسپانیا اضافه کرد:"ما به اینجا آمدیم که می‌دانستیم ریسک می‌کنیم و مشکل خواهیم داشت، اما باید تعادلی برای این تیم پیدا کنم. فقط تکرار تمرینات و بازی‌هاست که این کار را برای ما انجام می‌دهد. من موظفم که تکرار کنم، حتی اگر لازم باشد بازیکنان دیگر را رصد کنم."

دیگر خبرها

  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • در روایتگری خوبی‌ها ضعف رسانه‌ای داریم/معروف گستری داشته باشیم
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • دلافوئنته: برای استفاده از یامال باید محتاط باشیم
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!