Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار کرد: به منظور تبیین ارزش‌ها و مسائل روز، شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان افزود: هم‌اکنون ۵۵ هزار کارمند و خیل عظیمی از جامعه دانشگاهی و دانش آموزی در استان وجود دارد که می‌تواند ظرفیت بزرگی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی رعایت حجاب باشد.

وی اذعان کرد: در راستای مقوله حجاب و عفاف، تبیین کلام اهل بیت (ع) می‌تواند اثرگذار باشد.

وی افزود: باید برای اتفاقات فرهنگی در استان به خرد و عقل جمعی برسیم و تصمیمات فردی گرفته نشود، گرچه مخالف برگزاری جشنواره‌ها نیستیم اما باید چارچوب‌ها نیز حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین به اجرای طرح «نور» در کشور و این استان پرداخت و یادآور شد: در راستای حجاب و عفاف در استان جلسات زیادی تشکیل شده اکنون زمان آن است که بدنبال عمل و فعالیت‌های اجرایی باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: فرهنگی بودن استان در برگزاری چند جشنواره و یا رقص و پایکوبی خلاصه نمی‌شود بلکه این برنامه‌ها فقط گوشه‌ای از اتفاقات فرهنگی به شمار می‌رود و باید اتفاقات فرهنگی به صورت جدی دنبال شود.

وی لزوم گرایش مردم به ویژه جوانان به سمت کتابخوانی و ترویج مطالعه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: لازم است مسؤولان در ادارات زیرمجموعه خود جلسات شورای فرهنگ عمومی تشکیل دهند و خروجی جلسات خود را برای پیشبرد اهداف فرهنگی استان اعلام کنند.

کد خبر 6081763

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • رئیس جدید جامعه هتل، متل و هتل‌آپارتمان داران استان گلستان معرفی شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم