Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مراسم گرامیداشت سی ونهمین سالروز شهادت،سردار عنایت الله رئیسی در شهرستان آبادان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان، مراسم گرامیداشت سی نهمین سالروز شهادت،سردار بی ادعای جبهه ها معلم قهرمان شهید عنایت الله رئیسی با اجرای برنامه های معنوی در مسجد طالقانی آبادان برگزار می گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم معنوی ساعت: ١٨:١5 روز دوشنبه  18 آذرماه جاری با حضور عموم مردم با اجرای برنامه  خاطره گویی توسط "حاج اسماعیل سوری"رزمنده 8دفاع مقدس و ذکر روضه توسط حاج محمدبدری  در جنب شبستان مسجدطالقانی آبادان  برگزار خواهد شد .

شهید عنایت الله رئیسی،دبیر تربیت بدنی و قهرمان بوکس کشور بود که قبل از انقلاب به دلیل فعالیت های سیاسی به زندان افتاد و در روزهای اول جنگ تحمیلی با درگیری رزمندگان اسلام با رژیم بعث عراق در تپه های مدن به فیض شهادت نائل گشت.

پایان پیام./


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در یزد برگزار شد.


در این مراسم حجت‌الاسلام دهقان چناری با اشاره به مقام شهدا از خود گذشتگی و ایمان به خدا را از ویژگی شهدا دانست. 


روایت گری این حادثه تروریستی توسط فقیه از جانبازان این حادثه، مداحی مداحان اهل البیت (ع)، قرائت مجلسی قرآن کریم و سخنرانی از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود که با همکاری کانون بسیج مداحان شهرستان یزد، ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم و پایگاه و قرارگاه اسلامی حضرت بقیت الله (عج) در حسینیه سید گلسرخ یزد برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه های انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر اتخاذ شد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان