Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مقامات رسمی بیش از ۳۰ نفر در یک آتش سوزی گسترده در کارخانه‌ای در دهلی، پایتخت هند کشته شده‌اند.

 

این آتش‌سوزی در ساعات اولیه روز یکشنبه صبح در قسمت قدیمی شهر بوقوع پیوست و خودروهای آتشنشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 

به گفته نیروهای امدادی صدها نفر از کارگران در ساختمان‌های چندین طبقه این کارخانه در آن زمان در خواب بودند و همین امر امکان بالا بردن تلفات انسانی این آتش سوزی را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آمیت شاه، وزیر کشور هند این حادثه را از دست دادن تاسف‌بار جان‌های گرانبها توصیف کرده است.

نارندرا مودی، نخست وزیر هند گفته است که مقامات و مسئولان تمامی امکانات و خدمات را برای کنترل این آتش سوزی در محل در اختیار خواهند داشت.

 

آتش‌نشانان در دهلی در ساعت ۵:۲۲ صبح برای اولین بار نسبت به وقوع این آتش سوزی مطلع شدند.

 

محلی که این کارخانه در آن واقع شده در نقطه‌ای از شهر قرار دارد که مغازه‌ها و کارگاههای کوچک بسیاری در آن قرار دارند و راههای باریکی برای دسترسی به محل حادثه وجود دارد، همه این مسئله موجب شد تا دسترسی به محل حادثه سخت‌تر شود.

 

تا ساعت ۹ و نیم صبح حداقل ۵۶ به بر اثر این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

 

مسئول اداره آتش نشانی هند به یک رسانه محلی گفته است که اکثر کسانی که بیمارستان منتقل شده‌اند براثر استشمام دود در حالت بیهوشی بوده‌اند.

 

هنوز دلیل اصلی بروز این حادثه آتش سوزی مشخص نشده و تحقیقات در این خصوص در حال انجام است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا

پژمان قرائیان گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

و با اشاره به اعلام حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه امروز در کیلومتر۴۰ پس از معلمان، ادامه داد: به سرعت سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سرکویر، فرات و یزدان‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود، یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور پیدا یافتند و به عملیات امدادی پرداختند. با توجه به نوع و شدت حادثه ۹ نفر در حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم پسربچه حدود پنجساله به بیمارستان کوثر سمنان با بالگرد منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • ملکی: درصد بالایی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در استان اردبیل
  • مسمومیت تنفسی ۲۸ نفر از کارکنان یک کارخانه در اردبیل