Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:46:29 GMT

چرا خیابانی از ویلموتس انتقاد نمی‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۳۷۵

چرا خیابانی از ویلموتس انتقاد نمی‌کند؟

جواد خیابانی گزارشگر قدیمی فوتبال امروز در تلویزیون حضور پیدا کرده و به این موضوع پاسخ داد که چرا از مارک ویلموتس انتقاد نمی کند.

به گزارش "ورزش سه" برنامه سلام صبح بخیر امروز یک میهمان ویژه به نام جواد خیابانی داشت. مجری و گزارشگر باسابقه فوتبال در این برنامه با این پرسش روبرو شد که چرا در گزارش هایش از کی روش انتقاد کرده اما از ویلموتس انتقاد نمی کند؟ خیابانی در این رابطه گفت:" همه قابل انتقاد هستند، ویلموتس و خود من هم قابل انتقاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


او افزود:" من در بازی ایران و عراق از ویلموتس هم انتقاد کردم ضمن اینکه نباید فراموش کرد که این مربی زمان کافی را هنوز در اختیار نداشته است."


او در پاسخ به سوال مجری که چرا از سرمربی پرتغالی انتقاد کرده است گفت:" من به کی روش احترام می گذارم و ما هم جز انتقاد به مسائل فنی و کاری چیز بدی درباره او نگفتیم. الان هم به ویلموتس احترام می گذاریم. این اتفاق در همه جای دنیا می افتد، در آلمان مربی بایرن مونیخ رفت و یکی دیگر آمد یا در تاتنهام که مورینیو به جای پوچتینو آمد. در زمان کی روش وضع اقتصادی کشور بهتر بود و او توانست بیشتر و بهتر کار کند چون هم از نظر مالی و هم امکانات همانطور که گفتم شرایط بهتر از امروز بود."


خیابانی همچنین گفت:" اگر قرار باشد سه میلیون یورو بدهیم که به بحرین ببازیم و کامبوج و هنگ کنگ را ببریم قطعا اتفاق خوبی نیست. توانایی فوتبال ما آنقدر بالا هست که تیم های لیگ برتری‌مان بتوانند مقابل برخی حریفان آسیایی برنده شوند. تیم ما آنقدر قدرتمند هست که نگران باختن به عراق و بحرین نباشد."


گزارشگر بازی ایران و عراق در ادامه گفت:" ما می توانستیم برابر عراق و بحرین بازنده‌ی بازی نباشیم، برابر بحرین اگر محبی آن فرصت را به سردار پاس داده بود شاید شرایط الان متفاوت بود. یا چه کسی فکر می کرد آن ضربه سر وارد دروازه ما شود. چه کسی فکر می کرد منچستر سیتی با پپ گواردیولا 14-15 امتیاز عقب تر از لیورپول باشد؟"

شبکه سه تیم ملی ایران مارک ویلموتس (سرمربی) جواد خیابانی صدا و سیما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شبکه سه تیم ملی ایران مارک ویلموتس سرمربی جواد خیابانی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت متفاوت نان ساجی و آبگوشت به روش جالب مادربزرگ روستایی قشقایی (فیلم) پخت آبگوشت مرغ در ظرف سفالی به سبک بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم) پخت آبگوشت عراقی و دنده کباب به سبک بانوی روستایی کردستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)