Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال رسانه ای با انتشار تصویری از خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز نوشت: اصولگرایان آنقدر عاجزند که شعار تغییر مهدی کروبی و شعار امید حسن روحانی را در انتخابات مجلس تَکرار کردند.

فرید مدرسی در توییتی نوشت: اصولگرایان که از خلق شعار انتخاباتی عاجزند، که شار مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری 88 را وام گرفتند؛ #تغییر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی فراتر رفتند و شعار حسن روحانی در سال 92 را هم تَکرار کردند؛ #امید

این چه اصولگرایی است که با تَکرارِ تغییر کروبی و امید روحانی از فتح می گوید؟

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲ هزار پرچم با شعار «شهر رمضان، شهر زندگی» در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۲ هزار پرچم در مناطق پانزده‌گانه اصفهان با شعار «شهر رمضان، شهر زندگی» نصب شده است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان نصب بیش از ۲ هزار پرچم در رینگ سوم و در مناطق پانزده‌گانه اصفهان با شعار «شهر رمضان، شهر زندگی» انجام شده است.

وی افزود: المان‌های نصب شده در این ایام فانوس‌هایی است که در محورهای گردشگری و در پنج نقطه مهم از شهر ازجمله میدان امام حسین (ع)، پل خواجو و روبه‌روی هتل عباسی المان‌های نورانی نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به رویداد «نقاشی‌خط» در هفته گذشته تصریح کرد: این رویداد کشوری با مضامینی همچون ماه مبارک رمضان، نوروز، تولد امام حسن‌مجتبی (ع) و حضرت علی (ع) برگزار شد.

قنادنیا ادامه داد: این نقاشی‌خط‌ها به‌صورت المان طراحی و در حال حاضر در چهارراه‌ها و میادین اصلی نصب شده است.

وی با اشاره به فضاسازی شهر در حوزه زیباسازی گفت: روبه‌روی هتل عباسی، علاوه‌بر محور گل، اجرای ویدئو مپینگ در چند سانس با مضامینی همچون نوروز، ماه مبارک رمضان و تولد امام حسن‌مجتبی (ع) خواهیم داشت.

کد خبر 737076

دیگر خبرها

  • روز جهانی بازیافت+ تاریخچه و شعار
  • هواداران الاهلی و پرتاب لیوان های آب به سمت بازیکنان النصر همراه با شعار مسی مسی / فیلم
  • رضا اسدی: از هواداران سپاهان خواهش می‌کنم شعار منفی ندهند و از تیم حمایت کنند / فیلم
  • تارتار: ملوان شایسته سه بازیکن در تیم ملی است
  • نصب ۲ هزار پرچم با شعار «شهر رمضان، شهر زندگی» در شهر اصفهان
  • چه شده که اصولگرایان درصدد توجیه رفتار طلبه قمی برآمده‌اند؟
  • چه شده که اصولگرایان درصدد توجیه رفتار طلبه قمی برآمده اند؟ /کیهان و آقای شریعتمداری به آرشیو خود و رفتار آیت الله مهدوی کنی مراجعه کنند
  • دعوای بین تندرو‌ها و طیف سنتی اصولگرا به روایت مهاجری
  • دعوای بین تندروها و طیف سنتی اصولگرا به روایت مهاجری /تندروها در مجلس آینده بسیار پرسروصدا و مزاحم خواهند بود
  • دعوای بین تندروها و طیف سنتی اصولگرا به روایت محمد مهاجری /تندروها در مجلس آینده بسیار پرسروصدا و مزاحم خواهند بود