Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@05:03:31 GMT

هوای تهران سالم است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۳۹۴

هوای تهران سالم است

به لطف بارش باران کیفیت هوای شهر تهران بعد از چندین روز قرار گرفتن در وضعیت سالم و ناسالم، با شاخص ۵۰ در وضعیت سالم قرار گرفت.

هوای تهران با شاخص ۵۰ در وضعیت «پاک» قرار دارد.

به لطف بارش باران کیفیت هوای شهر تهران بعد از چندین روز قرار گرفتن در وضعیت سالم و ناسالم، با شاخص ۵۰ در وضعیت سالم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقم میانگین شاخص کیفیت هوا در ۱۲ ساعت گذشته (با تاکید بیشتر بر روی سه ساعت آخر در شرایط جوی متغیر) برای میانگین کل ایستگاه‌هاست.


در حال حاضر دمای هوای تهران ۶ درجه سانتی گراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده ۲ درجه و بیشینه دما ۱۱ درجه باشد.

/خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی کیفیت هوای کلانشهر مشهد در ۲۸ اسفند ماه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۳۷ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط «ناسالم» است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۷۰ از شرایط ناسالم هوای این کلانشهر نشان دارد.    مهدی اله‌پور با بیان اینکه کیفیت هوای چهار منطقه شهر مشهد اکنون در شرایط ناسالم برای تمامی افراد است، اضافه کرد: کیفیت هوا در ۱۹ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط سالم قرار دارد.   وی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.   اله پور افزود: شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.    قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.   همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود.    

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • آلودگی کیفیت هوای کلانشهر مشهد در ۲۸ اسفند ماه
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۷ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای کلانشهر مشهد سالم است
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۲۷ اسفند
  • هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار گرفت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۲۶ اسفند + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای سالم در کلانشهر مشهد؛ امروز ۲۶ اسفند
  • تهران از ابتدای سال چند روز هوای پاک داشت؟