Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@01:20:10 GMT

سوپراسپرت تسلا مسیر ادامه دهنده مسیر cybertruck

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۴۳۳

سوپراسپرت تسلا مسیر ادامه دهنده مسیر cybertruck

انتشار تصاویری از رندر خودروی Roadster تسلا نشان می‌دهد تسلا قصد دارد تلاش الگوی ساخت وانت الکتریکی خود را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ انتشار تصاویری از رندر خودروی Roadster تسلا موجب شکل‌گیری سوالی بزرگ در ذهن طرفداران این شرکت شده است. تصاویر این خودرو نشان می‌دهد تسلا قصد دارد تلاش الگوی ساخت وانت الکتریکی خود را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معرفی و رونمایی از وانت الکتریکی تسلا «cybertruck» با حواشی زیادی همراه بود و پس از این مراسم که با حضور «ایلان ماسک» رئیس شرکت تسلا برگزار شد طرفداران خودروهای الکتریکی واکنش‌های زیادی به این اتومبیل عجیب نشان دادند.

تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی نسبت به تولید خودرویی با چنین طراحی از سوی تسلا اعتراض کردند و حتی ایمنی آن را به چالش کشیدند. حال تسلا با انتشار رندرهایی از سدان Roadster نشان داده است احتمالا مدیران این شرکت قصد دارند در آینده وسایل نقلیه بیشتری را با الگوی ساخت وانت الکتریکی خود تولید کنند.

اگرچه خودروی آینده تسلا کاربرد بسیار متفاوت با خودروی cybertruck دارد و بیشتر اتومبیلی سرعتی به نظر می‌رسد تا قدرتی ولی تصاویر دیجیتال آن به وضوح نشان می‌دهد مهندسان تسلا قصد دارند ویژگی‌های نظیر بدنه تمام استیل و شیشه‌های نشکن را برای آن در نظر بگیرند.

تسلا ویژگی‌هایی نظیر مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه «stressed-skin» را به عنوان قابلیت ثابت برای اتومبیل‌های آینده خود در نظر گرفته است. علاوه بر این فناوری‌های هوشمند به کار رفته در وانت الکتریکی راهنمایی مفید برای ساخت اتومبیل‌هایی نظیر Roadster است.

برخی منابع افشا کردند سوپراسپرت آینده تسلا وزنی کمتر، ظرفیت موتوری بیشتر و قیمتی مناسب‌تر از وانت الکتریکی این شرکت دارد. قیمت سدان الکتریکی تسلا دارای کمتر از 200 هزار دلار خواهد بود.

بدون شک باید در آینده منتظر خودروهای بیشتر در کلاس Cyber تسلا باشیم. تسلا هم‌اکنون تعداد زیادی از وانت الکتریکی خود را پیش‌فروش کرده است و به طور قطع این موضوع انگیزه مدیران را برای ادامه حرکت در زمینه تولید اتومبیل‌های الکتریکی مفهومی بیشتر می‌کند. باید منتظر مانند و دید ایلان ماسک چگونه در آینده طرفداران تسلا را غافلگیر می‌کند؟

انتهای پیام/4133

منبع: آنا

کلیدواژه: وانت الکتریکی الگوی ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، محفل قرآنی امام حسنی‌ها امروز سه شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شده و در حال برگزاری است.

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت که در محفل قرآنی امام حسنی‌ها حاضر شده است در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: این اجتماع عظیم نشان دهنده ماهیت ملت ایران است. مردم ما اینگونه هستند. برای قرآن، اهل بیت و ارزش‌ها در میدان حاضر هستند. حتماً اگر بسترهای حضور مردم فراهم شود، مردم در همه حوزه‌هایی که به ورود آنها نیاز است وارد می‌شوند و دولت و حاکمیت مکلف است که این بسترها را فراهم کند. طبیعتاً اجتماعات اینگونه نیاز به زیرساخت و تسهیل گری دارد. این اتفاق نقطه عطفی برای نشان دادن ماهیت فرهنگی متعالی مردم ایران اسلامی شد.

وی در ادامه در خصوص نهضت «زندگی با آیه ها» گفت: کشور و جامعه ما اگر بخواهد یک کشور و جامعه دینی باشد، این امکان پذیر نیست مگر آنکه انس با قرآن وجود داشته باشد. طبعاً این شدنی نیست که همه ما همه قرآن را از حفظ باشیم، ولی حداقل می‌توانیم با کاربردی‌ترین آیات قرآن که در زندگی روزمره مان به کار می‌بندیم انس داشته باشیم.

کد خبر 6063010

دیگر خبرها

  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • آشنایی با نمونه‌ای از تست شخصیت تبتی
  • رابطه شگفت‌ انگیز استراحت ضربان قلب با طول عمر
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟
  • جمعیت صدهزار نفری‌ امروز آزادی نشان دهنده هویت مردم ایران است
  • هنیه: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است
  • حضور مردم در محفل امام حسنی‌ها نشان دهنده ماهیت ملت ایران است
  • قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای رژیم صهیونیستی است