Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان گفت: اینکه از حالا نتیجه‌ی خیلی خوبی را برای تیم ملی والیبال بانوان متصور باشیم بنظرم درست نیست و بیشتر رویا پردازی خواهد بود.

هاله متقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن ابراز خرسندی بابت پیروزی تیم باریج اسانس کاشان در مقابل شهرداری قزوین، اظهار کرد: پنج شنبه -۱۴ آذرماه- در مقابل تیم شهرداری قزوین قرار گرفتیم؛ دیدار با شهرداری قزوین در چهارچوب هفته دوم رقابت های سوپر لیگ بانوان بود و هفته اول مقابل سایپا متحمل شکست شده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تیم والیبال بانوان شهرداری قزوین نسبتا خوب بازی کرد، ادامه داد: بازیکنان باریج اسانس حتی توانستند در ست سوم پیروز شوند. با توجه به باختی که در مقابل سایپا داشتیم و آنالیزی که روی شهرداری قزوین انجام داده شده بود، خوشبختانه توانستیم تقریبا ۷۰ درصد ایرادهایی که در هفته اول مقابل سایپا داشتیم را برطرف کنیم و در نهایت مقابل تیم قزوین پیروز شویم.

بازیکن تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان با تاکید بر اینکه تعطیلی سوپر لیگ والیبال بانوان بدلیل تمرینات تیم ملی کار صحیحی بوده است، گفت: تیم باریج‌اسانس یک تیم جوان است و بیشترین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال بانوان از این تیم هستند؛ اگر قرار بود دیدارهای لیگ برگزار شود تیم ما در تمرینات واقعا به مشکل برمی خورد.

 متقیان با اشاره به اینکه پنج بازیکن فیکس باریج اسانس به اردوی تیم ملی دعوت شده اند، ادامه داد: دعوت بازیکنان تیم والیبال باریج اسانس به اردوی تیم ملی به نوبه‌ی خود برای باشگاه امری پسندیده است ولی از طرفی حضور نداشتن پنج بازیکن باعث می شود تمرینات ناقص بماند.

فشردگی دیدارهای لیگ ربطی به اردوی تیم ملی ندارد

وی با اشاره به اینکه تعطیلی لیگ باعث کاهش آسیب دیدگی بازیکنان شاغل در لیگ خواهد شد، گفت: ممکن بود تمرینات تیم ملی با تمرینات تیم های حاضر در لیگ تداخل پیدا کند و در ادامه باعث افت بازیکن از لحاظ بدنی شود. با تعطیل شدن سوپر لیگ والیبال بانوان شرایط خیلی بهتر خواهد بود و از طرفی بازیکنان نیز فراغ بال بیشتری خواهند داشت.

بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به اینکه فشردگی دیدارهای لیگ برتر از قبل مشخص بوده است و ربطی به اردوهای تیم ملی ندارد، تصریح کرد: امسال تعداد تیم های حاضر در سوپر لیگ والیبال بانوان نسبت به سال قبل خیلی بیشتر است، و با توجه به اینکه پلی آف خیلی طولانی خواهد بود؛ فشردگی دیدارها از قبل مشخص بود و اصلا ربطی به اردوهای تیم ملی ندارد.

متقیان با بیان اینکه اعزام جوان ترها به مسابقات انتخابی المپیک در تایلند در این برهه کار درستی است، ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال بانوان در دوره های قبلی متاسفانه نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند، اعزام جوان ترها با توجه به گروه بندی مسابقات کار صحیحی است. اینکه از حالا نتیجه‌ی خیلی خوبی را برای تیم ملی والیبال بانوان متصور باشیم بنظرم درست نیست و بیشتر رویا پردازی خواهد بود.

اصفهان همیشه جز برترین های والیبال  بوده است

وی ادامه داد: والیبال بانوان استان اصفهان در کشور همیشه جز برترین ها بوده است و  بنظرم استان اصفهان بازیکن خوب زیادی دارد که تقریبا می توان گفت نصف تیم ملی از بازیکنان اصفهانی تشکیل شده است. متاسفانه در استان اصفهان اسپانسرها در بحث والیبال بانوان خیلی کم ورود می‌کنند که می‌تواند در آینده لطمه بزرگی را به والیبال استان وارد کند.

بازیکن اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان با بیان اینکه انتظار داشتیم که امسال نامی‌نو قویتر از سال گذشته به تیم داری در رشته والیبال بانوان ادامه دهد، تصریح کرد:  استان اصفهان در رده های سنی مختلف بازیکنان ملی پوش زیادی دارد، این بازیکنان باید بتوانند بازی کنند تا به تجربیاتشان افزوده شود و در ادامه بتوانند به تیم ملی کمک کند؛ نامی‌نو علیرغم نتایج خوبی که در سال گذشته بدست آورد به یکباره تصمیم گرفت که در سوپر لیگ امسال شرکت نکند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری خوب بر روی والیبال بانوان در پایتخت باعث پرورش بازیکنان توانمند شده است، خاطرنشان کرد: حضور اسپانسرهای قوی در اصفهان باعث خارج نشدن بازیکنان از استان خواهد شد. سال گذشته در تیم والیبال بانوان ذوب آهن به عنوان لیبرو حضور داشتم ولی امسال با توجه به شرایطی خاصی تصمیم گرفتم از ذوب آهن جدا شوم و به باریج اسانس کاشان بپیوندم.

بیشتر بخوانید:

بانوان ذوب‌آهنی افق قم را در سه ست متوالی شکست دادند چرا آمد؟ چرا رفت!؟ کد خبر 400061

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال بانوان والیبال بانوان تیم والیبال بانوان ذوب آهن تیم والیبال بانوان نامی نو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان یکی از بهترین عملکردهای خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را تا به اینجای کار داشته است. قوی سپیدانزلی از ۱۹ بازی خود توانسته ۳۲ امتیاز به دست آورد و در چهارم جدول قرار گیرد.

تیم ملوان در هفته نوزدهم دست به کار بزرگی زد و توانست با یک گل گل گهر سیرجان که یکی از مهم‌ترین رقبای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود را در ورزشگاه سیروس قایقران شکست دهد. این تیم در هفته بیستم باید فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند در تهران رو در روی پیکانی قرار گیرد که موفق به شکست سپاهان شده و شاگردان رضا عنایتی قصد دارند تا دومین پیروزی متوالی خود در این فصل را برابر این تیم شمال کشور به دست آورند. در طرف مقابل اگر ملوان بتواند با ۳ امتیاز کامل ورزشگاه شهید دستگردی تهران را ترک کند در صورت لغزش تراکتور به رده سوم جدول می‌رسد.

آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد خوب این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر روند رو به رشد ملوان در نیم فصل دوم هم ادامه دارد و با توجه به نتایج خوبی که کسب کردیم، اکنون همه به این باور رسیده اند که ملوان یک تیم مدعی در لیگ برتر است. همین که تیم‌ها در برابر ملوان طوری بازی می‌کنند که حداقل امتیاز را به دست آورند نشان می‌دهد که ما تمرکز درستی روی اهداف خود داشته ایم.

همدلی در ملوان حرف اول را می‌زند

او ادامه داد: هیچ امری در فوتبال و در زندگی به صورت تصادفی رخ نمی‌دهد و باشگاه ملوان هم از این امر مستثنی نیست. زمانی که ضلع‌های یک مربع (باشگاه، سرمربی، بازیکن و هوادار) در کنار هم قرار می‌گیرند، نتیجه آن همدلی خواهد بود که امروز شاهد آن هستیم. من خودم به شخصه تمام تلاشم را کردم تا ۱۰۰ درصد بازیکنان مدنظر کادر فنی را در نیم فصل جذب کنم و می‌توانم بگویم تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب شده اند.

تمام خواسته‌های کادر فنی را انجام دادیم

مدیرعامل باشگاه ملوان افزود: البته مهدی تارتار با تجربه‌ای که در سالیان سال به دست آورده است، مناسب‌ترین بازیکن‌ها در پست‌های مختلف و با توجه به وسع مالی ما پیشنهاد داد و ما هم توانستیم نفرات مورد نظر را جذب کنیم. خدا را شکر من و تارتار، به یک فهم و درک متقابل رسیده ایم و از خوشحالی هواداران ملوان بسیار خرسندم؛ با توجه به قدمت و تاریخ باشکوه ملوان ما برای انتقال ژنتیک ملوانی به نسل جدید و بازیکنان جوانمان به یک دستاورد بی نظیر نیاز داریم.

ملوان به سطح اول گفتمان ورزشی و فرهنگی تبدیل شده است

فهمیده خاطرنشان کرد: ملوان به سطح اول گفتمان ورزشی و فرهنگی لیگ تبدیل شده است و این روند رو به رشد به ما اجازه‌ی رؤیا پردازی می‌دهد. ما برای رسیدن به این رؤیای بزرگ تمام تلاشمان را می‌کنیم که برای دومین بار به آسیا صعود کنیم و هوادارن عزیز و درجه یک ملوان را در سرتاسر ایران خوشحال کنیم.

امسال با آقایان و بانوان می‌توانیم آسیایی شویم

مدیرعامل ملوان در پایان گفت: امسال هم تیم بانوان و هم تیم آقایان ملوان امکان حضور در آسیا را دارند، من اینجا از تمام تلاش‌های کادر فنی بانوان و سرمربی محترم و بازیکنان خوبمان کمال تشکر را دارم. بانوان ملوانی مستحق قهرمانی هستند. امیدوارم که بتوانیم تا آخرین روز با همین شور و هیجان که بانوان هوادار ملوان تیم بانوان شهرمان را تشویق می‌کنند. پیام آور شادی برای همشهریان محترم انزلی چی و گیلانی باشیم. من به عنوان یک مدیر صنعت کشتیرانی که امسال وارد عرضه ورزش شدم. جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های همکاران خوب دریانورد و دریادل خود کمال تشکر را داشته باشم.

کد خبر 6053031

دیگر خبرها

  • آخرین اردوی تمرینی تیم ملی والیبال نشسته بانوان
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است