Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:22:54 GMT

۳۳ تن برنج تنظیم بازار در دیر توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۴۵۴

۳۳ تن برنج تنظیم بازار در دیر توزیع شد

علیرضا آذرگون روز یکشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا افزود: علاوه بر آن، ۶۰ تن برنج دیگر نیز با نرخ تنظیم بازار بزودی بین شهروندان توزیع خواهد شد و کالا و اقلام اساسی دیگر نیز بدون محدودیت در این شهرستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای ضروری مردم در شهرستان دیر وجود ندارد و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ررئی اتاق اصناف شهرستان دیر در ارتباط با سیلندر گاز و سهمیه آرد نانوایان بیان کرد: با پیگیری مستمر مشکل کمبود سلیندر گاز مایع و سهمیه آرد نانوایان برطرف شده‌است و هیچ مشکلی نداریم طوریکه هر هفته از جنوب گاز برازجان و  خورموج و لیان گاز سیراف سهمیه داریم که در شهرستان توزیع می‌شود و قول داده شده که این سهمیه به ۲ برابر افزایش یابد.

وی گفت: سهمیه آرد هم به اندازه کافی وجود دارد و با توجه به اینکه از اول دی ماه کارگران مهاجر کشاورز در این شهرستان افزایش می‌یابند، برای منطقه بردخون، آبدان، دوراهک و لمبدان سهمیه بیشتری آرد تعلق می‌گیرد.

آذرگون افزود: قیمت انواع کالا در شهر دیر توسط بازرسان به‌صورت مستمر رصد می‌شود و با سودجویان برخورد خواهد شد و برای این منظور از اول آذرماه امسال یک اتاق کانکس نظارتی با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در بازار راه‌اندازی شده‌است.

وی گفت: اتاق اصناف در خدمت مردم است اما با گران و کم فروشی برخورد جدی و قانونی می‌کند و مردم می‌توانند هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

برچسب‌ها برنج قاچاق تنظیم بازار بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برنج قاچاق تنظیم بازار بندردیر برنج قاچاق تنظیم بازار بندردیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • انجمن واردکنندگان برنج ایران: برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند