Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:21:19 GMT

آمار عجیب سایپا؛ 9 بازی متوالی بدون گل زده!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۵۰۷

آمار عجیب سایپا؛ 9 بازی متوالی بدون گل زده!

تیم سایپای تهران در 9 بازی گذشته خود در لیگ برتر هیچ گلی به ثمر نرسانده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، نارنجی پوشان فوتبال ایران امسال با هدایت ابراهیم صادقی دست به جوانگرایی زده اند و با ترکیبی کاملا کم تجربه راهی مسابقات لیگ برتر می شوند. از این رو آنها نتوانسته اند نتایج چندان خوبی نیز بگیرند و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته قابل توجه اما درباره سایپای تهران از دست دادن فرصت های گلزنی در مسابقات مختلف است. یک آمار عجیب درباره سایپا می گوید که این تیم در 9 بازی متوالی گذشته خود هیچ گلی به حریفانش نزده است.


سایپایی ها بعد از آنکه در هفته چهارم در جریان شکست 3 بر 2 مقابل پارس جنوبی دروازه حریف خود را باز کردند، دیگر در هیچ مسابقه ای موفق به گلزنی نشده اند. آنها در این مدت 5 شکست و 4 تساوی به دست آوردند که همه تساوی هایشان با نتیجه بدون گل بوده است.


ابراهیم صادقی که خودش یکی از بهترین هافبک های طراح وبازیساز فوتبال ایران بوده است، حالا باید فکری به حال ضعف تیمش در گلزنی کند و باید دید او چگونه این مشکل را مرتفع خواهد کرد.

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا

اینتر برای ششمین بازی متوالی میلان را شکست داد

طرفداری | هم میلان و هم اینتر سابقه 6 پیروزی متوالی در دربی دلامادونینا را دارند. 

اینتر با برتری مقابل میلان در فاصله 5 هفته تا پایان سری آ فاتح اسکودتو شد و علاوه بر این، ششمین پیروزی متوالی خود در دربی دلامادونینا را تجربه کرد. به گزارش اوپتا، نراتزوری با این برد به رکورد 6 پیروزی پیاپی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا رسید. میلان در دو مقطع بین سال های 1946 و 1948 و همچنین بین سال های 1911 و 1913 موفق شده بود در 6 دربی متوالی اینتر را شکست دهد. نراتزوری در صورت پیروزی در اولین دربی فصل بعد به تنهایی رکوردار می شود. 

نتایج 6 دربی اخیر دلامادونینا میلان 0-3 اینتر (سوپرکاپ) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت سری آ در فصل 2022/23) میلان 0-2 اینتر (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 1-0 میلان (بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2022/23) اینتر 5-1 میلان (بازی رفت سری آ در فصل 2023/24) میلان 1-2 اینتر (بازی برگشت سری آ در فصل 2023/24)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد