Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@03:15:20 GMT

برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۵۷۵

برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی

هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی اول تا چهارم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مسعود گیل‌آبادی - رییس انجمن تولیدکنندگان سموم کشاورزی - در نشست خبری که امروز  در اتاق بازرگانی با هدف تشریح  برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان و با حضور  علیمراد سرافرازی - معاون فنی سازمان حفظ نباتات کشور - و برخی از اعضای انجمن‌های مرتبط با مباحث  کشاورزی برگزار شد، با اشاره به برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران گفت: این نمایشگاه از اول تا چهارم بهمن ماه سال جاری در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو از ساعت ۱۴ تا ۲۰ با حضور سه انجمن تولیدکنندگان سموم کشاورزی، انجمن کودهای شیمیایی و انجمن بذور اصلاح شده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف برگزاری این نمایشگاه پررنگ کردن حضور تولیدکنندگان این عرصه و تحقق شعار رونق تولید است و به همین دلیل بحث تولیدکنندگان را در این زمینه پررنگ کردیم. همچنین در این نمایشگاه ۹۳ شرکت فعال در این سه انجمن شرکت خواهند کرد. از شرکت‌های خارجی نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

رییس انجمن تولیدکنندگان سموم کشاورزی اضافه کرد: مساحت مفید نمایشگاه 5000 مترمربع و مساحت غیرمفید ۱۰هزار متر مربع است. همچنین کلاس‌های آموزشی در طول این نمایشگاه برای مصرف بهتر سموم کشاورزی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که هدف این نمایشگاه تقویت تولیدکنندگان داخلی و توان تولیدات داخل و برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان عرضه کنندگان  و مصرف کنندگان نهایی این نهاده است گفت: شعار این نمایشگاه نیز تولید ایرانی، رونق کشاورزی و سرافرازی ملی است.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش انتصاب کشاورز را به عنوان سرپرست وزارتخانه جهاد کشاورزی به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که انتصاب او به وزارت ختم شود.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه نهاده های کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اسماعیل اللهیاری گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته توسط کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان مرند از این انبار بیش از ۳۰ نوع سموم کشاورزی غیرمجاز کشف و ضبط شد.
وی با تاکید بر لزوم تهیه سموم کشاورزی از فروشگاه‌های معتبر ادامه داد: در شهرستان مرند ۳۳ فروشگاه مجاز عرضه سموم کشاورزی فعال است که از این میان ۱۰ فروشگاه نیز دارای مجوز داروخانه گیاهپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت ایران برگزار می‌شود
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود