Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران برای سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و معاونت امور مناطق گزینه‌هایی در نظر گرفته بود که با اعضای شورای شهردر جلسه هم اندیشی در میان گذاشت.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران درباره برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز بعضی از اعضای شورای شهر و شهردار تهران گفت: در این جلسه به موضوع استفاده از اتوبوس‌های برقی و تراموا در پایتخت توجه شد و برخی از حاضران در جلسه معتقد بودند استفاده از اتوبوس برقی با توجه به شرایط موجود نسبت به تراموا مقرون به صرفه‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی دقیق‌تر این موضوع قرار شد در کمیسیون تخصصی انجام گیرد تا مشخص شود اتوبوس‌های برقی یا تراموا برای رفع کمبود حمل و نقل عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس شورای شهر در مورد اینکه آیا در مورد انتصابات جدید در این جلسه صحبت شده است یا خیر، گفت: در مورد انتصاباتی در اتوبوسرانی، تاکسیرانی و معاونت امور مناطق اسامی‌ را در جلسه مطرح کردند و در مورد آن بحث‌هایی انجام گرفت و اکثرا معتقد بودند که نحوه انتصابات باید به گونه‌ای باشد که نیروها نه از خارج از شهرداری بلکه از نیروهای تخصصی شهرداری در نظر گرفته شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران هم جزو افرادی است که قرار است از سمت مدیریت برود و جایگزین جدیدی اعلام شود؟ گفت: معلوم نیست آقای سنندجی برود.

وی همچنین در ادامه سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا رفتن احتمالی مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهر تهران به دلیل موضوع صندلی‌فروشی و حواشی آن است؟ گفت: فکر نمی‌کنم.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تاکسیرانی اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E۵۰A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات ۳ میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات ۶ میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودرو‌های برقی سایر خودروسازان هم در روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودرو‌های برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی‌های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی