Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدیر یکی از مدارس متوسطه دوم آموزش و پروش ناحیه چهار کرج، استان البرز که اقدام به تنبیه فیزیکی دانش‌آموزان کرده بود، پس از بررسی هیئت تخلفات استان تعلیق خواهد شد.  

قاسمی با بیان این‌که هنگام برگزاری شورای معلمان، دانش‌آموزان اوقات فراغت پیدا می‌کنند، افزود: چند دانش‌آموز در زمان برگزاری شورای معلمان بی‌انضباطی کرده و مدیر مدرسه نیز با برخورد فیزیکی آنان را تنبیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در اظهارداشت: بلافاصله بعد از این موضوع در بازرسی ناحیه چهار برای مدیر مدرسه پرونده تشکیل شد تا طبق آیین نامه تعلیق وی در دستور کار قرار بگیرد و مدت زمان تعلیق مدیر مدرسه تا یک هفته آتی توسط هیئت تخلفات آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.  

کد خبر 468507 برچسب‌ها استان البرز کرج مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز کرج مدرسه و مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف حسین رنجبر گلشواری افزود: طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان با بالاترین آمار شرکت کننده در سطح ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در حال برگزاری است که اداره آموزش و پرورش قشم با استقبال خوب نوجوان و نوجوانان در جایگاه نخست بیشترین شرکت کننده در این طرح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در بین دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تلاش بر این است که از مفاهیم و مضامین قرآنی بیشترین بهره‌برداری به عمل آید و نسل جوان و نوجوان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان‌ساز و حیات‌بخش جامعه اسلامی می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین مجموعه تربیتی و منش صحیح رفتاری در جامعه باشد، گفت: این کتاب آسمانی کار آمدترین آموزه‌ای است که جامعه بشری محتاج آن است و به یقین سلامت، رستگاری و فلاح جامعه نیز نشات گرفته از همین کتاب قابل ستایش، درخور تحسین و برتر است.
 
رنجبر گلشواری اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه آموزش های قرآنی در مدارس این شهرستان مرزی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است که با به بار نشستن این برنامه ها در آینده نزدیک تاثیرات عملی آموزه های قرآنی را در این جزیره مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت