Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:40:06 GMT

۳۵۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در کرمان حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۷۲۶

۳۵۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در کرمان حذف می‌شود

احمد گنجعلیخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سند استراتژیک ۱۴۰۴ شرکت توزیع برق شمال کرمان افزود: تلفات شرکت برق شمال استان کرمان از سال ۱۳۹۰ تاکنون سه درصد کاهش داشته که در مقایسه با سایر شرکت‌های توزیع کشور در میانه لیست قرار داریم.  

وی تصریح کرد:  تامین و عرضه برق مطمئن و پایدار جزو وظایف اصلی شرکت است و در اسناد تهیه شده، پیش بینی شده شرکت توزیع برق شمال کرمان بهره ورترین شرکت در افق ۱۴۰۴ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اظهار داشت: همچنین برای رسیدن به بهره وری در افق چشم انداز ۱۴۰۴ سیستم داشبورد مدیریتی برای پایش شاخص های عملکرد برنامه ها و سیستم کدینگ در نرم افزار جامع اداری و مالی، برای مدیریت هزینه ها در این شرکت راه اندازی شده است.
وی با اشاره به طرح سیما (سیستم یکپارچه مدیریت استراتژیک) گفت: این طرح به منظور ارزیابی جامع با تعریف ۳۵ شاخص عملکردی و نتیجه ای متنوعی در حوزه های بهره برداری، مشترکین و مدیریتی را شامل و ارزیابی شرکتها با ۲ متد ارزیابی رتبه و رشد انجام می شود.

گنجعلیخانی با اشاره به ابلاغ شاخص های کمی در طرح سیما افزود: در حال حاضر از ۳۵ شاخصی که برای این طرح تدوین‌ شده، شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برای ۱۸ شاخص امکان گزارش‌گیری و پایش سیستماتیک فراهم‌ شده و سیستمی کردن ۱۷ شاخص دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در سال ۹۷ به تعداد ۶۲۵ هزار ۴۳۵  رسیده که در مقایسه با سال های گذشته به طور میانگین سه درصد افزایش تعداد مشترکین سالانه را شاهد هستیم در حالی که متوسط خاموشی های فشار متوسط برق نسبت به سال های گذشته ۶۵ درصد کاهش داشته است.

معاون برنامه ریزی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اظهار داشت: این شرکت در بحث وصول مطالبات عملکرد بسیار موفقیت آمیزی داشته و در سال ۹۷ رتبه دوم را در این بخش کسب کرده است.  

وی گفت: با تمرکز بر بهبود فعالیت‌های تست و بازرسی و افزایش اثربخشی آن، تلفات شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان می‌تواند همچنان به روند کاهشی خود ادامه دهد و به منظور کاهش و بهبود تلفات انرژی طرح تعویض ۱۰ هزار کنتور انشعاب خانگی تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

گنجعلیخانی تصریح کرد: در افق ۱۴۰۴ نرخ خاموشی به ازای هر مشترک باید در سال به چهار ساعت برسد، یعنی به ازای هر مشترک روزانه حداکثر ۴۰ ثانیه خاموشی داشته باشیم.

وی بیان کرد:  همچنین به منظور کاهش تلفات شبکه  ۲۰۰ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار به جای کابل مسی تا پایان سال جاری نصب و اجرا می شود.

برچسب‌ها صرفه جویی کرمان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صرفه جویی کرمان شركت توزيع نيروی برق صرفه جویی کرمان شركت توزيع نيروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت:  همزمان با هفته اطعام و اکرام ایتام بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی در سراسر استان کرمان توزیع می‌شود.

ناصر عسکری‌نژاد ادامه داد:  به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیِّران و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سراسر استان کرمان سفره‌های افطاری با بیش‌از ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار افطاری ساده پهن می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی خانواده زندانیان استان کرمان + تصاویر
  • بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • ترازوی سنجش نابرابری توزیع درآمد چگونه کار می‌کند؟ | با ضریب جینی آشنا شوید