Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@15:57:16 GMT

۶۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۷۸۳

۶۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کنگاور کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» یکشنبه ۱۷ آذر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس کنگاور در استان کرمانشاه مبنی بر اینکه یک دستگاه مینی بوس حامل تعداد زیادی سیگار قاچاق قصد ورود به شهرستان را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.  

وی ادامه داد: در همین راستا، ماموران با استقرار در ورودی شهرستان کنگاور نسبت به توقیف خودروی موردنظر اقدام و بازرسی‌های لازم را از آن به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی، ۶۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.  

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ نیز که مینی بوس حامل سیگار قاچاق را همراهی می‌کرد، خبر داد.  

وی افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.  

سردار جاویدان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان و تصریح کرد: کشفیات در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۵ درصد رشد نشان می‌دهد.  

کد خبر 468539 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان کرمانشاه دخانیات - سیگار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان کرمانشاه دخانیات سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان

جعفر کرامتی گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کالای دخانی قاچاق در یک واحد انبار تجاری در شهرستان گرگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضائی، بازرسان اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس مورد نظر عزیمت کردند و طی بازدید بعمل آمده بیش از ۲۰۸ هزار نخ انواع سیگار، ۵۸۴ کیلو تنباکو قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش اولیه کالای کشف شده بیش از ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و اقلام مکشوفه نیز تحویل مراجع ذیصلاح شد.

او افزود: با هر واحد صنفی که کالای قاچاق را خریداری کرده و به بازار عرضه کند مطابق چارچوب قانون برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی
  • کشف BMW لوکس و قاچاق در شهر ری
  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق به وزن ۱۶ تن در کرمانشاه
  • کشف لوازم یدکی لیفتراک قاچاق در یزد
  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف بیش از ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در چهابرج
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان