Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال سپاهان بازی مهم این هفته مقابل شهرخودرو را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم سپاهان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، بعد از ظهر فردا و در ورزشگاه اما رضا به مصاف تیم شهر خودرو خواهد رفت.

این در حالی است که زردپوشان اصفهان برای این بازی مدافع میانی خودشان را به علت آسیب دیدگی در اختیار نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌الله پورقاز که در بازی مقابل نساجی مازندران دچار آسیب دیدگی شد، برای پشت سر گذاشتن مراحل تشخیصی عازم پایتخت شده تا میزان و دوران مصدومیت او معلوم شود.

ضمن اینکه حامد بحیرایی و محسن مسلمان نیز به علت سرماخوردگی قادر به همراهی تیم نیستند و به همین خاطر در اردوی مردان قلعه‌نویی برای بازی با شهر خودرو حضور ندارند.

نام محمد ایرانپوریان نیز به علت مصدومیت در لیست تیم سپاهان برای بازی این هفته قرار ندارد. لازم به ذکر است سیدمحمدرضا حسینی و مرتضی منصوری با تلاش کادرپزشکی سپاهان به مرز آمادگی رسیده‌اند و با نظر کادرفنی تیم می‌توانند در بازی فردا حضور پیدا کنند.

مسابقه دو تیم شهرخودرو و سپاهان فردا و از ساعت 14:30 دقیقه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر اصفهان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در شرایطی دربی اصفهان را فردا برگزار خواهند کرد که نسبت به فصل قبل هیچ پیشرفتی نداشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان عصر فردا _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب دیداری معوقه در چارچوب هفته هفدهم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دربی نصف‌جهان را در ورزشگاه نقش‌جهان با یکدیگر تقابل خواهند کرد.

هدف سپاهان در فصل جاری لیگ برتر صعود به رتبه سوم و حفظ این جایگاه تا پایان فصل است. شاگردان مورایس که یک بازی کمتر از رقبای بالای جدولی خود دارند، در صورت برتری یا حتی تساوی مقابل ذوب‌آهن به رتبه سوم جدول صعود می‌کنند و اگر در هفته‌های باقی‌مانده نتایج مطلوبی کسب کنند، این جایگاه که سهمیه آسیایی دارد را حفظ می‌کنند.

پس از دو هفته بحرانی و متلاطم، دربی اصفهان شاید برای سپاهان فرصتی باشد که با هواداران خود آشتی کند و به فرم خوب خود بازگردد. ژوزه مورایس و شاگردانش امیدوارند فارغ از همه حرف و حدیث‌ها فصل را به‌خوبی به پایان برسانند که می‌تواند رتبه سومی در لیگ‌برتر و شاید هم قهرمانی در جام‌حذفی را برای آنان رقم بزند.

در طرف مقابل شاگردان محمد ربیعی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر چهار شکست داشتند که همه در خانه رقم خورد و همچنین هر دو دیدار خارج از خانه این تیم نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسید. اما هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد ذوب‌آهن در هفتمین بازی خود در نیم‌فصل دوم در تبریز دست به کار بزرگی بزند و موفق شد تراکتورِ مدعی را با چهار گل در هم بکوبد و اولین برد خود را پس از هشت هفته در لیگ برتر جشن گرفت.

برای ذوب‌آهن شاید برد مقابل تراکتور یک شوک مثبت باشد و این پیروزی بزرگ بتواند سبزپوشان اصفهانی را به روند خوب نیم‌فصل اول بازگرداند. تیمی که تراکتور را در تبریز با چهار گل شکست می‌دهد، به‌طور قطع توانایی برد سپاهان در نقش‌جهان را هم دارد. شاگردان ربیعی به‌خوبی می‌دانند برای بردن همشهری در زمین خودش، این بهترین زمان است، وقتی رقیب در بدترین فرم فصل خود قرار دارد و غرق در حاشیه است.

علی‌رغم همه انتقادات از دو تیم فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن، عملکرد دو نماینده اصفهان در فصل جاری لیگ‌برتر تا پایان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر آنچنان هم که گفته می‌شود افتضاح نبوده است. اگر نمایش و نتایج تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در فصل گذشته تا پایان هفته بیست‌وسوم را با فصل جاری مقایسه کنیم، این نتیجه به‌دست می‌آید که این دو تیم خیلی هم بد نبوده‌اند اما انتظارات را باتوجه به کادرفنی و بازیکنان برآورده نکرده‌اند.

تیم فوتبال سپاهان باوجود اینکه در فصل جاری یک‌بازی کمتر دارد، تاکنون توانسته در ۲۲ بازی به ۱۲ پیروزی دست پیدا کند و در کنار سه تساوی، هفت شکست هم داشته که این تیم را با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار داده است. همین سپاهان در فصل گذشته تا پایان هفته بیست‌وسوم به ۱۲ پیروزی، شش تساوی و پنج شکست رسیده بود و با ۴۲ امتیاز پس از سرخابی‌های پایتخت در جایگاه سوم قرار داشت.

در طرف مقابل هم تیم فوتبال ذوب‌آهن که امسال فصل پرفراز و نشیبی را پشت‌سر گذاشته است، با کسب هفت پیروزی، ۹ تساوی و شش شکست موفق به جمع‌آوری ۳۰ امتیاز شده و در رده هشتم جدول ایستاده است. گاندوهای اصفهانی فصل گذشته تا پایان هفته بیست‌وسوم به ۹ پیروزی، چهار تساوی و ۱۰ شکست رسیده بودند که این تیم را با ۳۱ امتیاز در جایگاه نهم قرار داده بود.

بدین ترتیب اگر بازی معوقه سپاهان و ذوب‌آهن را برای هر دو تیم در نظر نگیریم، آن‌ها با یک‌بازی کمتر نسبت به فصل گذشته شرایط متفاوتی را پشت‌سر می‌گذارند. سپاهان علی‌رغم یک‌بازی کمتر نسبت به فصل گذشته سه‌امتیاز کمتر به‌دست آورده است و ذوب‌آهن هم یک‌امتیاز نسبت به فصل گذشته کمتر کسب کرده که جالب‌توجه است.

در صورت پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته هفدهم، این تیم ۴۲ امتیازی می‌شود و امتیازاتی که دارد نسبت به فصل گذشته دقیقاً برابر خواهد شد. ذوب‌آهن هم با کسب یک تساوی از سپاهان به همان ۳۱ امتیاز فصل گذشته می‌رسد و چنانچه پیروزی به‌دست بیاورد دو امتیاز نسبت به فصل قبل بیشتر خواهد داشت.

البته که باتوجه به یارگیری‌ها و نقل‌وانتقالاتی که تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در فصل جاری، قطعاً انتظارات بیشتری نسبت به فصل گذشته از این تیم می‌رود که منطقی هم هست. آن‌هم در شرایطی که این دو تیم در مقایسه با فصل قبل بازیکنان بهتری دارند و پیش‌بینی می‌شد می‌توانند نتایج فوق‌العاده‌تری کسب کنند که تا پایان هفته بیست‌وسوم در انجام این امر ناکام بوده‌اند.

کد خبر 745137

دیگر خبرها

  • ذوب آهن هتل خود را به سپاهان داد!
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه + عکس
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس