Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@09:39:07 GMT

منصوریان بازهم لبه پرتگاه به مهاجری رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۱۸۶۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کسب 4 امتیاز از 3 بازی برای ذوب آهن و منصوریان پس از نشستش با هیات مدیره نشان از اوضاع نابسامان سرمربی سبزپوشان دارد و او را در آستانه برکناری و قطع همکاری با باشگاه اصفهانی قرار داده است و چه بسا نتیجه نگرفتن در دیدار با نساجی در هفته چهاردهم موجب این شود که وی تعطیلات نیم فصل را در این تیم سپری نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان طبق توافقش با مدیران باشگاه قرار بود 12 امتیاز از 5 بازی باقی مانده پایانی نیم فصل نخست بگیرد و حالا حتی اگه 2 بازی باقی مانده را هم پیروز شود با 10 امتیاز از این دیدارها کارش را خاتمه می‌دهد و این بدان معنی است که سرمربی ذوب آهن نتوانسته به شرایط ماندنش در این تیم عمل کند و حالا در چنین شرایطی به مصاف نساجی با هدایت محمدرضا مهاجری می‌رود.

منصوریان اولین باری نیست که در چنین شرایطی به مصاف تیم مهاجری می‌رود و شاید تلخ ترین باخت تمام دوران مربیگری او در همان بازی معروف استقلال با پدیده در تهران و مقابل بیش از 30 تا 40 هزار هوادار حاضر در آزادی باشد، روزی که منصوریان سقوط را احساس کرد و در پایان همان بازی بود که تصمیم به جدایی گرفت و یک هفته بعد پس از پایان دیدار با همین ذوب آهنی که اکنون روی نیمکت آن نشسته از سمت خود استعفا داد.

با گذشت چند سال از آن شب تلخ یک بار دیگر به نظر می رسد شیشه عمر منصوریان در نیمکت ذوب آهن به دست تقابل با مهاجری و نساجی است چون با نتیجه ای غیر از برد برای میزبان اصفهانی مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آینده منصوریان باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم اراک و نساجی + فیلم

دیدار آلومینیوم اراک و شمس‌آذر با تک گل امیر نوری برای آلومینیوم اراک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ با یکدیگر دیدار کردند.

در اواخر نیمه دوم بازی امیر نوری توانست دروازه نساجی را باز کند و تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

خلاصه بازی آلومینیوم اراک و نساجی

کد خبر 737139

دیگر خبرها

  • عکس| این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • (تصویر) این عکس تمام زندگی الهه منصوریان است!
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک و نساجی + فیلم
  • سپاهان بازهم اخراجی داد اما اینبار قسر در رفت
  • آلومینیوم با صفر تغییر مقابل نساجی!
  • عکس| زیباترین گل این فصل لالیگا به ثمر نرسید!
  • نساجی به دنبال انتقام از آلومینیوم
  • هاآرتص: نتانیاهو، اسرائیل را به لبه پرتگاه نیستی کشانده است
  • هاآرتص: اسرائیل در لبه پرتگاه قرار دارد
  • بدشانس مثل آردا گولر؛ تیرک مانع از شکل‌گیری زیباترین گل فصل لالیگا! / عکس