Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قرار بود از ساعت ۱۲:۱۵ امروز یکشنبه آندره استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در سالن کنفرانس سازمان لیگ حضور پیدا کند و در مورد دیدار پیش روی تیمش به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد اما وی ترجیح داد در این نشست حضور نداشته باشد.

پیگیری های مسئولان سازمان لیگ برتر و مدیر رسانه ای استقلال هم نتیجه ای به دنبال نداشت و استراماچونی در نشست خبری شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد روند اعتراض به وضعیت موجود باشگاه که از چندی پیش آغاز شده بود و استراماچونی خواستار دریافت مطالباتش بود، همچنان ادامه دارد و این غیبت هم اعتراضی دیگر از سوی این مرد ایتالیایی به بدعهدی مسئولان باشگاه است.

کد خبر 4791920

منبع: مهر

کلیدواژه: استقلال آندره استراماچونی نشست خبری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال کشتی آزاد لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تیم فوتبال تراکتور تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار حمایت چین برای حضور در نشست شانگهای شد

معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان در دیدار با سفیر چین خواستار حمایت این کشور برای حضور کابل در نشست آتی نشست سازمان همکاری شانگهای به عنوان عضو ناظر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست‌وزیر حکومت طالبان در دیدار با «ژائو شینگ» سفیر چین در کابل گفت هیئت حاکمه افغانستان خواستار روابط خوب با پکن است و از ابتکار «یک راه و یک کمربند» چین حمایت می‌کند.

وی افزود کابل خواستار تفاهم گسترده سیاسی و توسعه همکاری با کشورهای منطقه است و می‌خواهد در اجرای پروژه‌های بزرگ ایفای نقش کند.

عبدالکبیر با تأکید بر اینکه طالبان به هیچکس اجازه نخواهد داد تا از خاک افغانستان علیه دیگران استفاده کند، افزود: امارت اسلامی خواستار حضور در نشست آینده سازمان همکاری شانگهای به‌عنوان عضو ناظر است.

چین: سازمان همکاری شانگهای باید به تعامل و گفتگو با افغانستان پایبند باشدحمایت چین و روسیه از ایجاد ثبات در افغانستانچین: ارتقای همکاری عملی با افغانستان باید در اولویت سازمان ملل باشد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط «ارگ»، معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان در ادامه همچنین خواست تا چین از افغانستان حمایت کند و تجارب خود را به‌ منظور تقویت اقتصادی با افغانستان به اشتراک بگذارد.

سفیر چین نیز در این دیدار خاطرنشان کرد که طی شش ماه مأموریت خود در افغانستان تلاش کرده تا روابط افغانستان و چین تقویت شود.

وی همچنین تصریح کرد چین در امور داخلی افغانستان مداخله نمی‌کند و در نشست‌های بین‌المللی نیز تأکید کرده است که باید با حکومت کنونی افغانستان تعامل صورت گیرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • طالبان خواستار حمایت چین برای حضور در نشست شانگهای شد
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر +فیلم
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • اسبقیان: ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق ویژه را پشت سر گذاشت
  • سرمربی گل گهر در نشست خبری حاضر نشد
  • مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم
  • کنایه هاشمی نسب به گل محمدی؛ 14 هفته به نشست خبری نیامد، باز هم به احترامش ایستادید!
  • نشست خبری سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه