Web Analytics Made Easy - Statcounter

شنیده‌ها حاکیست که حسن روحانی رئیس‌جمهور فردا به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان سخنرانی می‌کند و باید دید که آیا پاسخگوی سؤالات دانشجویان خواهد بود؟!

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، روز 16 آذر یادآور ایستادگی و مقاومت جریان دانشجویی در مقابل نظام سلطه است و هر سال این ایام در دانشگاه‌‌های کشور گرامی داشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر در خبرها آمده بود که حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در هیچ دانشگاهی سخنرانی نمی‌کند. عده‌ای می‌گفتند که به دلیل اعتراض مردم به افزایش ناگهانی قیمت بنزین توسط دولت، روحانی حاضر نیست که پاسخگوی مطالبات معیشتی مردم باشد.

قطعا یکی از سؤالات جنبش دانشجویی از رئیس‌جمهور این است که چرا طرح افزایش قیمت بنزین در این برهه از زمان که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا شد و چرا از چند روز قبل به مردم اطلاع داده نشد.

شنیده‌ها حاکیست که حسن روحانی قرار است به یک دانشگاه تک جنسیتی برود و در جمع عده‌ای از دانشجویان گرینش شده به ایراد سخنرانی بپردازد.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: هم اکنون در حال رفتن به نهاد ریاست جمهوری هستم و حضور قطعی رئیس‌جمهور در دانشگاه فرهنگیان را چند ساعت بعد اعلام می‌کنم.

رئیس‌جمهور 18 آذر در دانشگاه فرهنگیان حضور می‌یابد

حمیدرضا قائم‌پناه دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار  آنا، با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو می‌گوید: «شنیده‌ها حاکیست که مراسم روز دانشجو فردا با حضور حسن روحانی (رئیس‌جمهور و رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان) در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

این مراسم در پردیس نسیبه تهران(خواهران) با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود. در این برنامه مطالبات دانشگاه فرهنگیان از وزارت آموزش و پرورش، مشکلات معیشتی مردم و مسائل مرتبط با جنبش دانشجویی مطرح خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که آیا در دیدار دانشجویان با روحانی، کسی از دانشجویان صحبت می‌کند و اینکه رئیس‌جمهور پاسخگوی سؤالات دانشجویان است یا اینکه مثل هفته گذشته می‌گوید از زمان اجرای طرح افزایش قیمت بنزین اطلاعی نداشتم!

انتهای پیام/4118/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد