Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@23:40:50 GMT

به روزرسانی تلفن های همگانی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۰۷۳

به روزرسانی تلفن های همگانی در خراسان شمالی

خراسان شمالی- به منظور دسترسی آسان کاربران تلفن همگانی به کارت های قابل شارژ، طرح به روز رسانی تلفن های همگانی مخابرات منطقه خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور به اجرا در آمد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی،  علیرضا هاشمی با اعلام این خبر، تصریح کرد: به همت شرکت مخابرات ایران زیرساخت های بسیار مناسبی در حوزه تلفن ثابت از جمله در زمینه استفاده و بهینه سازی دستگاه های هوشمند تلفن همگانی در سراسر کشور برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تماس از طریق تلفن همگانی فقط در صورت فعال سازی کارت های تلفن امکان پذیر است، و اظهار داشت: مشتریان برای فعالسازی کارت های تلفن قدیمی می توانند به مراکز مخابراتی مراجعه کنند و پس از ثبت کارت تلفن به نام مشتری، رمز ۴ رقمی به کارت تلفن اختصاص یافته و در صورتی که مشتریان کارت تلفن جدید خریداری کنند آن کارت به نام مشتری ثبت و رمز ۴ رقمی به کارت تلفن اختصاص می یابد.

مهندس هاشمی افزود: در کارت تلفن جدید خریداری شده مبلغی به عنوان شارژ اولیه موجود است و مشتریان می توانند برای خرید شارژ به سایت شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.

وی افزود: در صورتی که مشترک هنگام استفاده از کارت تلفن خود پیام "کارت غیر مجاز می باشد" را در دستگاه تلفن همگانی مشاهده کرد لازم است برای حل مشکل به مراکز مخابراتی مراجعه کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تلفن های همگانی کارت تلفن به روزرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود