Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:07:21 GMT

پیش‌بینی بارش رگباری باران و برف در ارتفاعات قم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۱۳۲

پیش‌بینی بارش رگباری باران و برف در ارتفاعات قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم گفت: برای عصر امروز بارش رگباری باران و برف در ارتفاعات قم پیش‌بینی می‌شود.

مرتضی صبوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت هوای امروز قم عنوان کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی، برای عصر امروز بارش رگباری باران و برف در ارتفاعات قم پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی افزود: حوالی غروب نیز از بارندگی کاسته می‌شود و با کاهش ابر، سرعت وزش باد تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فردا آسمان قم ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای سه‌شنبه نیز هوای قم ابری و در اواخر روز با افزایش ابر همراه خواهد بود.

صبوری بیان کرد: فردا نیز سرعت وزش باد به ۴۰ کیلومتر در ساعت و سه شنبه به ۳۵ کیلومتر در ساعت می‌رسد، امروز بیشنیه دما ۱۳ درجه و فردا در سردرترین ساعات ۳ درجه سانتی گراد است.

وی ادامه داد: همچنین فردا یکشنبه نیز دمای هوا به ۱۵ درجه میرسد و در روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود دمای هوا به صفر و در بیشینیه به ۱۳ درجه برسد.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به میزان بارش در دو روز گذشته تا صبح امروز در قم عنوان کرد: در این مدت در ایستگاه شکوهیه در قم ۰.۴ میلی‌متر، جعفریه ۴.۸، جمکران ۰.۶، دستجرد ۱۵.۶، سلفچگان ۴.۷ ،کهک ۳.۶ و کوه سفید ۰.۲ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارندگي استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،بارندگی طی امروز سی و پنجمین روز از بهار سال ۱۴۰۳ در سطح استان مازندران گسترش خواهد یافت.

براساس این گزارش، بارش.ها در ارتفاعات بیشتر است و در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش به‌صورت برف خواهد بود.بارش بهاری با کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و احتمال رعدوبرق همراهی دارد.براساس پیش‌بینی هواشناسی از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری مواجه هستیم که صبح چهارشنبه درنیمه شرقی ابری به‌ویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده و نیمه غربی استان به‌صورت صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

از چهارشنبه بعدازظهر مجددا جو پایدار همراه با افزایش دما تا پایان هفته در استان حاکم خواهد شد.دریای مازندران هم طی این مدت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان