Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر لحظه بر شدت گرد و غبار شدید که از حوالی صبح امروز در شهرستان ریگان آغاز شده افزوده می شود.

وی تصریح کرد: تشدید پدیده گرد و غبار علاوه بر ایجاد مشکلات تنفسی موجب کندی عبور و مرور در محور ترانزیتی ریگان به چابهار شده است.

فرماندار ریگان از آمادگی مراکز درمانی و پلیس راه به منظور خدمات رسانی به مسافران گرفتار در توفان و بیماران تنفسی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری افزود: گرد و غبار شدید موجب وارد آمدن خسارت به فضای سبز شهری، مزارع کشاورزی و نخیلات شهرستان ریگان شده است و کارشناسان در حال برآورد خسارت در این زمینه هستند.

وی بیان داشت: ۳۶ روستای شهرستان ریگان در محاصره گرد و غبار شدید قرار دارند و نیروهای امدادی به این مناطق اعزام شده اند.

فرماندار ریگان از شن گرفتی مسیر انتقال آب کشاورزی خبر داد و گفت: این پدیده امور زندگی روزمره مردم این شهرستان را مختل کرده است.

وی به وارد آمدن خسارت به باغ های مرکبات شهرستان ریگان اشاره کرد و افزود: گرد غبار موجب ریزش محصول مرکبات در این شهرستان شده است.

ریگان بعد از خوزستان دومین کانون بحران بادی در کشور است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 خدمات رسانی به مسافران زندگی روزمره کشاورزی گرد و غبار مراکز درمانی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود

محمدعلی آخوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هنوز بخش‌هایی از خراسان جنوبی تحت تأثیر بارندگی و سیلاب قرار دارد و برآورد دقیق از میزان خسارت بعد از اتمام بارندگی‌ها مشخص می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به هشدار سطح نارنجی بیان کرد: در باران‌های چند روز قبل بیشتر شهرستان درمیان خسارت دیده بود ولی باران‌های ۲۴ ساعت گذشته بیشتر نهبندان را تحت تأثیر خود قرار داد.
آخوندی ادامه داد: بیشتر خسارت بارندگی شدید در خراسان جنوبی مربوط به راه‌های روستایی و آب گرفتگی و ترک گرفتگی برخی از منازل بوده است.

وی افزود: بارندگی‌ها به محصولات سر درختی برخی از باغات آسیب زده است و ۱۵۸ هکتار از اراضی باغی را تحت تأثیر قرار داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های اخیر خراسان جنوبی با عافیت بوده و خسارت‌ها به حدی نبوده که بحرانی ایجاد کند، گفت: به طور طبیعی وقتی باران شدید و سیلاب جاری می‌شود خسارت‌هایی به همراه دارد ولی خسارت‌ها بحران زا نبوده است.

آخوندی ادامه داد: در خراسان جنوبی راهداری با ۴۸ اکیپ شامل ۲۲۰ نفر و ۱۸۰ خودرو و هلال احمر نیز با ۴۰ تیم شامل ۲۰۰ نفر آماده باش در مقابل با سیلاب هستند و البته بسیاری از دستگاه‌های دیگر چون آب منطقه‌ای و فرمانداری‌ها نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند.

کد خبر 6081655

دیگر خبرها

  • تصاویری از خسارت شدید به روستاها در زلزله جدید ترکیه
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود
  • زمین‌لرزه نسبتا شدید جنوب ژاپن را لرزاند
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • خسارت باران به زیرساخت‌های انرژی در قشم
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر