Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به دولت اجاز می‌دهد برای پایداری و ارتقای کیفی آب شرب شهرهای پرتنش به میزان ۵۰ میلیون یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی استفاده کند.

بند«ه» تبصره چهار لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به دولت اجاز می دهد تا سقف ۵۰ میلیون یورو برای پایداری و ارتقای کیفی آب شرب شهرهای پرتنش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قاسم تقی‌زاده خامسی» معاون آب و آبفای وزارت نیرو چندی پیش گفت:حدود ۲۳ میلیون نفر درگیر تنش آبی هستند، ۱۰۰ میلیون دلار برای آب‌رسانی به حدود ۷۰ تا ۸۰ شهر در ۳ سال بودجه از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

وزیر نیرو با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف آب گفت: برنامه ریزی شده تا شهرهایی که تنش آبی دارند تا پایان دولت دوازدهم به صفر برسانیم.

«رضا اردکانیان» در حاشیه دیدار از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران افزود: تحقق این امر نیازمند تامین منابع مالی است اما تلاش می‌شود جدا از منابع مالی بقیه نیازمندی‌های تحقق این امر فراهم شود.
وی اهمیت مدیریت مصرف در بخش آب را کمتر از بخش انرژی ندانست و ادامه داد: اکنون ۱۰ سال خشک را پشت سر گذاشته‌ایم و در این شرایط صحبت از مدیریت مصرف راحت‌تر خواهد بود.

 

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بودجه آب وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • مشاهده سرو یک نوع قلیان کشنده در کافه‌های لاکچری شهرهای تهران، تبریز و شیراز | بعد از کشیدن این قلیان افراد از خود بی‌خود شده و بعد بیهوش می‌شوند
  • البرزهم چنان عطش دارد