Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تشدید رصد و پایش بازار این استان خبر داد و گفت: مردم هرگونه تخلف و گرانی را از طریق سامانه 124 با ما در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار در گفت‌وگو با خبرنگاران به مصوبات جلسه اشاره و اظهار کرد: رصد و پایش بازار با اولویت پرداختن به  کالاهایی که از طریق سامانه 124 در صدر پیگیری قرار گرفتند، از مباحث مطرح شده در نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به آغاز کار بازرسی به صورت تقسیم بندی در مقطع صبح و بعد از ظهر، اظهار داشت:  بازرسان با حضور در سطح بازار  به صورت جدی موارد را  بررسی و موارد را اطلاع رسانی می کنند.

یحیایی بیان کرد: طی دو هفته اخیر 2 هزار و 347 مورد بازرسی در سطح بازار صورت گرفت و  208 پرونده با تخلف عدم درج قیمت، گرانفروشی،  عدم ارائه فاکتور ، تقلب و سایر تشکیل شده  که پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه در این جلسه  چگونگی بررسی  وضعیت کالاهای دیگر چون گوشت، تخم مرغ،  گوجه،  میوه و تره بار، مورد بررسی قرار گرفت،  اظهار کرد:  مقرر شد  در بحث عرضه محصولاتی چون تخم مرغ  پیگیری ها به گونه ای باشد تا  قیمت از قیمت درج شده سازمان حمایت از مصوبه کمتر و به صورت عرضه مستقیم در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رصد و پایش جدی بازار در دستور کار قرار دارد، افزود: از مردم تقاضا داریم مراتب را با سامانه 124 در میان بگذارند.

یحیایی خاطرنشان کرد: کمک مردم تأثیر به سزایی در بحث مهار تخلفاتی  چون گرانی،  کم فروشی،  عدم ارائه فاکتور و ...دارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار گرانی سمنان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد

امین مهدی زاده  در حاشیه بازرسی از واحد‌های توزیع گوشت بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه درمان هرگونه دام و طیور مستلزم کسب مجوز‌های لازم از سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی می‌باشد فردی بدون هرگونه مجوزی اقدام به درمان می‌نمود که با طرح دعوا و تهیه دادخواست توسط این اداره در مراجع قضایی به سه ماه حبس محکوم شد.
این مقام مسئول از کلیه دامداران درخواست کرد جهت درمان دام‌های خود حتماً از همکاران دامپزشک دارای مجوز رسمی کمک بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو