Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:19:03 GMT

۷۶۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد / دستگیری ۱۳ قاچاقچی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۲۱۴

۷۶۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف شد / دستگیری ۱۳ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۷۶۳ کیلوگرم تریاک طی ۱۵ روز گذشته در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۳ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: طی 15 روز گذشته با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین مأموران انتظامی و سایر پلیس‌های تخصصی، 2 باند قاچاق مواد مخدر در قم شناسایی و متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 768 کیلو و 363 گرم انواع مواد مخدر شامل 763 کیلو و 139 گرم تریاک، 4 کیلو و 13 گرم حشیش، 20 گرم هروئین و بیش از یک کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف‌شده است.

کشف 553 تن موادمخدر در 7 ماه/ 80 درصد کشفیات "تریاک" است260 کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در استان بوشهر کشف شد500 کیلو تریاک در گلستان کشف شد

آقاخانی با اشاره به شناسایی و معرفی 474 نفر معتاد به مراکز درمانی، اضافه کرد: طی 15 روز گذشته 13 نفر قاچاقچی و 73 نفر خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین همکاری و مشارکت شهروندان را در حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی ضروری دانست و از آنان خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/450/ش

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزئیات خبر دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت گفت: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان