Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدون تردید، جاروبرقی از جمله لوازم مهم و کاربردی برای نظافت و تمیزی محیط به شمار می‌آید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آی پی امداد، در مواقعی که این دستگاه پرکاربرد با خرابی مواجه شود، مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سریع­‌ترین و مطمئن‌ترین راه هست. هر چند در برخی موارد امکان عیب‌یابی در منزل بدون نیاز به حضور تعمیرکار امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناسیونال، ال‌جی و دلونگی سه برند مطرح تولیدکننده جاروبرقی هست که محصولات این شرکت سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. در این مطلب مشکلات رایج این جاروبرقی­‌ها را به همراه معرفی تعمیرگاه مجاز آن­ها برایتان شرح داده‌ایم.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی

۱-جاروبرقی روشن نمی­‌شود

استفاده مداوم از این دستگاه سبب مستهلک شدن قطعات و آسیب رسیدن به موتور آن می‌شود. یکی از مهم‌­ترین مشکلات رایج در ارتباط با جاروبرقی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی روشن نشدن آن است. در این شرایط می‌توان با وصل کردن دوشاخه دستگاه به پریز برق دیگر، از عدم قطعی برق آن اطمینان حاصل کرد. در بسیاری مواقع ممکن است پریز استفاده‌ شده دچار اشکال و خرابی شده باشد. درصورتی‌ که پریز برق سالم بوده و برق در دوشاخه سیم جاروبرقی جریان داشته باشد، می‌توان سیم رابط آن را مورد بررسی قرار داد. قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی با استفاده از ولت‌متر و فازمتر سیم اصلی دستگاه را برای هرگونه اتصال تست کنید. خرابی کلید قطع و وصل دستگاه نیز می‌تواند یکی از دلایل روشن نشدن جاروبرقی باشد. برای تست خرابی کلید می‌توانید از اهم متر استفاده کنید. در صورتی‌ که عدد نشان داده‌ شده، عددی میان صفر و بین‌هایت باشد کلید سالم بوده، در غیر این صورت باید نسبت به تعویض کلید اقدام کنید.

۲-موتور جرقه می­‌زند

یکی از مشکلات متداولی که در برخی از جاروبرقی‌های دلونگی اتفاق می­افتد، جرقه زدن موتور دستگاه می‌باشد. در برخی از مدل‌های این محصول، جرقه زدن موتور دستگاه از قسمت فن قابل‌ مشاهده است. در نمونه‌های دیگر جرقه زدن به همراه بوی سوختگی اتفاق می‌­افتد. دلایل و عوامل زیادی منجر به ایجاد جرقه در موتور جار و برقی می‌شود که در این صورت باید نسبت به تعمیر جاروبرقی دلونگی اقدام کنید. ذغال برق موتور دستگاه در بسیاری مواقع می‌تواند یکی از دلایل عمده جرقه زدن آن محسوب شود. در صورتی‌ که جرقه ایجاد شده درشت و قرمز باشد، نشان‌دهنده سوختگی بالشتک، آرمیچر یا موتور جاروبرقی است؛ اما چنانچه جرقه ایجاد شده به رنگ آبی و کوچک باشد، به‌احتمال بسیار بالا بالشتک دستگاه خراب است و باید آن را تعمیر کنید. همچنین کوتاه بودن ذغال موتور جاروبرقی هم می‌تواند از دیگر دلایل ایجاد جرقه در دستگاه باشد. بر همین اساس و به‌منظور تعویض ذغال موتور و جلوگیری از جرقه زدن موتور دستگاه، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی دلونگی ضروری است.

۳- موتور نیم‌سوز شده است

ارتباط درست میان اجزای موجود در ساختار جاروبرقی سبب روشن شدن و استفاده بهینه از دستگاه می‌شود. حال چنانچه این ارتباط دچار مشکل و ایراد شود، در بسیاری مواقع دستگاه روشن نمی‌شود. از سوی دیگر، ممکن است موتور دستگاه نیم‌سوز یا کاملاً سوخته باشد. اگرچه امکان استفاده از موتور نیم‌سوز وجود دارد، اما سبب وارد شدن آسیب بیشتری به موتور دستگاه شده و سوختگی موتور را در پی دارد. در این شرایط برای برطرف ساختن مشکل ایجادشده، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال‌ جی اهمیت می‌یابد. ناگفته نماند که موتور نیم‌سوز شده در هنگام انجام کار، به‌سرعت داغ می‌گردد. داغ شدن بیش‌ازحد، از دیگر مسائلی است که تعمیر جاروبرقی را لازم و ضروری می‌سازد. این مشکل می‌تواند ناشی از خراب شدن ترموستات، نیم‌سوز شدن موتور و مشکل در برد جاروبرقی باشد. برای بررسی و عیب‌یابی دقیق مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی، راهکار مناسب و بهینه‌ای تلقی می‌شود.

۴-قدرت مکش دستگاه کم است

یکی از مشکلاتی شایع که مصرف‌کنندگان جاروبرقی ناسیونال با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، نداشتن قدرت و مکش مناسب دستگاه در هنگام کار می‌باشد. عدم قدرت و توان مناسب جاروبرقی، در اثر عواملی مانند کثیفی کلکتور، خرابی یاتاقان و خرابی زغال جاروبرقی ایجاد می‌گردد. بر این اساس، برای تعمیر جاروبرقی، تعویض زغال موتور آن می‌تواند در افزایش قدرت دستگاه تاثیر بسزایی از خود برجای گذارد. چنانچه در هنگام کار صدای ناهنجاری در جاروبرقی ایجاد شود، می‌تواند این مشکل به خرابی یاتاقان آن برگردد. در این شرایط و برای تعمیر جاروبرقی بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال استفاده کنید. ناگفته نماند که مکش ضعیف جاروبرقی می‌تواند به دلیل نیم‌سوز شدن موتور، پر بودن کیسه‌زباله، کثیفی فیلتر و انسداد لوله‌های جاروبرقی باشد. از این‌ رو بهتر است پیش از هر اقدام جدی برای تعمیر جاروبرقی ناسیونال موارد زیر را انجام دهید:

۱-کیسه‌زباله را خالی کنید

۲-فیلتر را تمیز کنید

۳-عامل انسداد در لوله را برطرف کنید

در صورتی‌ که موفق به عیب‌یابی دستگاه خود نشدید جای نگرانی نیست، حتی با اطمینان به شما می­‌گوییم نگران هزینه‌­های تعمیر جاروبرقی خود نباشید. برای راه‌­اندازی دوباره دستگاه با کمترین هزینه به کمک تکنسین­‌های مجرب کافی است به آی.پی امداد بزرگ‌ترین نمایندگی تعمیرات جاروبرقی مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می­‌توانید از خدمات مشاوره رایگان پیش از تعمیر این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. در حال حاضر این مجموعه به دلیل استفاده از تکنسین‌های زبده و باتجربه، سرعت و دقت عمل بالا، استفاده از قطعات اصلی معتبرترین تعمیرگاه مجاز جاروبرقی دلونگی، ناسیونال و ال‌جی هست.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راه‌یابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می رسد.

علیرضا خجسته پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آنها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف ارائه دهیم و صرفاً نفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش بینی انتخابات زود است چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیش رو است و بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد