Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از زنجان، پرونده دهمین دوره نمایشگاه کتاب رسما بسته شده و اهل کتاب و مطالعه برای حضور در این آوردگاه فرهنگی باید یک سال دیگر انتظار بکشند.

 دهمین نمایشگاه کتاب استانی زنجان، در حالی به کار خود پایان داد که در ساعت‌های پایانی به تعداد بازدیدکنندگان افزوده شد و بر استقبال از این نمایشگاه افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آمار گرفته شده در روزهای پایانی نمایشگاه که زمان آن یک ساعت هم تمدید شد، روزانه حدود 10 هزار نفر بازدید کننده در نمایشگاه حضور یافتند.

چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده در محل دائمی نمایشگاههای زنجانبرگزار شد.

 برای این نمایشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در ادامه خدمت رسانی به هم استانی‌ها در این منطقه سهمیه نفت سفید بصورت توزیع الکترونیکی در کارت بانکی معرفی شده از سوی سرپرستان خانوار مشترک نفت سفید در زمان ثبت درخواست، به شرح ذیل از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۳ شارژ شده است.

حبیبی افزود: برای هر خانوار یک و دو نفر، ۳ و ۴ نفر، ۵ و ۶ نفر و ۷ نفر جمعیت به بالا ۲۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود برای دریافت سهمیه سوخت اعلام شده با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی و یا تعاونی عرضه نفت سفید محل سکونت خود مراجعه کنند.

اعتبار دریافت سهمیه نفت سفید اعلام شده خانوار تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • درگذشت نویسنده بوسنیایی و بازدید مسؤولان نمایشگاه کتاب از مصلی
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان