Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:46:35 GMT

برگزاری اولین جشنواره نان در میبد یزد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۲۳۷۸

برگزاری اولین جشنواره نان در میبد یزد

ایسنا/یزد فرماندار میبد از برگزاری اولین جشنواره نان در اسن شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

«حسین فلاح» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در این خصوص گفت: اولین جشنواره نان با حضور و مشارکت مردم، ادارات و نهادهای این شهرستان در ایام الله دهه فجر امسال برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره با هدف معرفی توانمندی‌های بومی شهرستان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان میبدی، افزود: این جشنواره با عنوان جشن سپاس از خداوند و با اهداف ذکر شده دارای ویژگی‌های خاص و متمایز از دیگر جشنواره‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح بیان کرد: در این جشنواره که در ایام دهه فجر امسال در محل آسیاب آبی یخدان میبد برگزار می‌شود، سعی خواهد شد تا تمام چرخه تولید نان با کیفیت به نمایش گذاشته شود.

فرماندار میبد در پایان نیز معرفی نان با کیفیت، معرفی و تجلیل از نانوای نمونه شهرستان، معرفی انواع نان‌های محلی و روستایی شهرستان، آموزش و یادآوری رعایت نکات بهداشتی نانواها و نانوایی‌ها، ساخت تنورهای سنتی و سفالی میبد، بافت انواع سفره‌های سنتی  نان به منظور ترویج رعایت بهداشت و سلامت نان، برگزاری نمایشگاه عکس نان و معرفی آسیاب‌های آبی میبد را از جمله برنامه‌های اصلی این جشنواره یک روزه خواند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار ميبد جشنواره نان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب بردسکن
  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب شهرستان بردسکن در روستای باب الحکم
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان