Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:نقش دانشجویان در عرصه‌های مختلف در قبل و بعد از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست وامیدواریم جنبش‌های دانشجویی همچنان پابرجا باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در صد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان باید همواره سرزندگی، امید ونشاط را در دستور کار زندگی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید بهشتی بر این اعتقاد بود که دانشجو از دل جامعه است، دانشجو موذن است و اگر خواب بماند نماز ملت قضا می‌شود.

رئیس شورای شهر اصفهان گفت:نقش دانشجویان در عرصه‌های مختلف چه در قبل و بعد از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست،  امیدواریم جنبش‌های دانشجویی همچنان پابرجا باشد و شاهد تاثیرهای مثبت آن در کشور باشیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات هفته گذشته خود دستور رفتار توام با رأفت اسلامی با خانواده جانباختگان اغتشاشات اخیر را دادند،این دستور برگرفته از آموزه‌های دینی و به گونه‌ای تبلور چهره رحمانی دین مبین اسلام است.

نصراصفهانی افزود:طی هفته گذشته جلسه‌ای در کمیسیون محیط زیست شورای شهر تشکیل و نتایج اولیه در این زمینه اعلام شد.در این شرایط که سهم هر بخش از ایجاد آلاینده‌ها مشخص شده است باید هر بخش بنا بر مسئولیت‌هایی که تعریف می‌شود وظایف خود را انجام دهد تا شاهد کاهش سطح آلاینده‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: روزانه ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان اصفهان در تونل مترو تردد دارند از این رو ضروری است که هر چه زودتر اقدامات تامین امنیت این مجموعه انجام شود.

وی در پایان گفت:درناآرامی‌های اخیر مترو آسیب جدی دید و می توان گفت یکی از دلایل اصلی این اتفاق نبود اقدامات امنیتی در این زمینه بود، با توجه به آنچه در قانون مشخص شده باید پلیس مترو راه‌اندازی شود و از شهردار می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انقلاب تامین امنیت دانشجو شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌هایش را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌هایش در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

سردار قاآانی ادامه داد: «خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.»

وی افزود: «قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.»

امروز محمد عبدالکریم هنیه برادرزاده اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس هم در بمباران محله شیخ رضوان در شهر غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی به شهادت رسید.

از آغاز جنگ در غزه تاکنون بیش از ۶۰ نفر از اعضای خانواده هنیه از جمله شماری از فرزندان و نوه‌های او به شهادت رسیدند.

tags # اسماعیل هنیه ، غزه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • روسیه: فوری اسرائیل را تحریم کنید | خشم روس‌ها از اتهام همکاری کارکنان آژانس امداد و کار با جنبش حماس
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری کشور در اصفهان هستیم
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان