Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی داریم به بازی های 7 دسامبر 2019 لیگ NBA.

طرفداری- ایندیانا به سختی از سد نیویورک گذشت، کلیولند مقابل فیلادلفیا هیچ حرفی برای گفتن نداشت و یوتا برابر ممفیس به برتری رسید.

همانطور که خوانده اید، هیوستون موفق به شکست فینیکس شد و دالاس به راحتی از سد نیواورلینز گذشت. در سایر دیدارها فیلادلفیا سونی سیکسرز با درخشش بن سیمنز با نتیجه 94-141 مقابل کلیولند کولیرز به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمنز در این بازی 14 اقدام داشت که 12 تا را به امتیاز تبدیل کرد و 34 امتیاز کسب کرد. در غیاب جوئل امبید مایک اسکات 21 امتیاز کسب کرد و کایل اوکویین نیز از نیمکت موفق به کسب 10 امتیاز و 11 ریباند شد. تری برک نیز دیگر نیمکت نشین سیکسرز بود که موفق ظاهر شد و بازی را با 21 امتیاز به پایان رساند. از کلیولند شایعاتی به گوش می رسد که جیم بیلاین اعتماد رختکن را از دست داده است. شنیده می شود که او با بازیکنان مانند بازیکنان دانشگاهی برخورد می کند و این به مذاق اکثر مهره های کلیولند خوش نیامده است.

یوتا جز بعد از چند نتیجه ضعیف توانست با نتیجه 112-126 برابر ممفیس گریزلیز به پیروزی برسد. داناوان میچل دقت خوبی داشت و 22 امتیاز به دست آورد. سایر شروع کننده های دیگر یوتا نیز امتیاز های شان دو رقمی شد از جمله رودی گوبر که با 19 امتیاز و 11 ریباند دابل دابل کرد. جو اینگلز هم در این دیدار 12 امتیاز و 10 اسیست به دست آورد. در نبود جا مورنت جرن جکسن 26 امتیاز کسب کرد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

دیدار آخری که بررسی می کنیم پیروزی 103-104 ایندیانا پیسرز مقابل نیویورک نیکس است. تی جی ورن برای دومین بازی متوالی خوب کار کرد و 25 امتیاز کسب کرد. دمانتس سبونس که تا به اینجا ستاره اصلی پیسرز بوده است، باز عملکردی بسیار خوب از خود به نمایش گذاشت و 19 امتیاز و 15 ریباند به دست آورد. مارکس موریس با 25 امتیاز و جولیوس رندل با کسب 16 امتیاز و 12 ریباند، بهترین بازیکنان نیکس در این دیدار بودند. بعد از شروعی بد، ایندیانا در حال حاضر یکی از سرسخت ترین تیم های کنفرانس شرق است و این در صورتی است که آنها همچنان ویکتور اولدیپو را در اختیار ندارند و با بازگشت او، پیسرز می تواند از این نیز بهتر شود.

نتایج کامل بازی های 7 دسامبر 2017 به شرح زیر است:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند

ناتینگهام فارست به کمیته داوران لیگ برتر هشدار داده بود که استوارت اتول طرفدار لوتون تاون است!

طرفداری | دیدار جنجالی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 اورتون به پایان رسید. 

اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک میزبان ناتینگهام فارست بود. دو تیمی که در فصل جاری با کسر امتیاز مواجه شده‌اند و در جنگ بقا در لیگ برتر قرار دارند. در نیمه اول اورتون کمتر از انگشتان یک دست در محوطه جریمه فارست لمس توپ داشت اما با شوت پشت محوطه ادریسا گانا گیه پیروز به رختکن رفت. شاگردان نونو اسپیریتو سانتو در نیمه دوم هم توسط دوایت مک‌نیل دروازه تیمشان را بار دیگر باز شده دیدند تا تافی‌ها سه امتیاز حساس بازی را کسب کنند. از اتقاقات جنجالی این بازی، چند موقعیت جنجالی در محوطه جریمه اورتون بود که به اعتقاد ناتینگهام فارست، باید به نفع این تیم پنالتی اعلام می‌شد. در یکی از این صحنه‌ها توپ به دستان اشلی یانگ برخورد کرد اما آنتونی تیلور اعتقادی به خطای هند نداشت. 

برخورد واضح توپ به دست اشلی یانگ

ناتینگهام فارست که در فصل جاری همیشه شاهد جنجال داوری بوده است، به محض سوت پایان بازی با انتشار یک توییت نوشت:

سه تصمیم به شدت اشتباه رخ داد. سه پنالتی به نفع ما گرفته نشد که به راحتی این را نمی‌پذیریم. به کمیته داوران لیگ برتر انگلیس هشدار داده بودیم که داور VAR (استوارت اتول) طرفدار لوتون تاون است (دیگر رقیب فارست). آن‌ها او را عوض نکردند. صبوری ما زیر سوال رفته است. از گزینه‌هایمان استفاده خواهیم کرد. 

به نظر می‌رسد اشلی یانگ در این صحنه روی کالوم هادسون اودوی مرتکب خطای پنالتی شده است 

 

از دیگر اتفاقات مهم این بازی، بیهوشی بتو در درون زمین بود. اورتون وضعیت این بازیکن را پایدار توصیف کرده است. 

با پیروزی اورتون، تیم شان دایچ با 30 امتیاز از 33 بازی در رتبه شانزدهم جدول ایستاده است. ناتینگهام فارست که یک بازی بیشتر انجام داده، 26 امتیاز دارد و در جایگاهم هفدهم جای دارد. لوتون تاون و برنلی نیز به ترتیب 25 و 23 امتیاز دارند. 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا
  • بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت