Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسین فرکی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل استقلال اهظار داشت: بازی با استقلال همیشه سخت است. آنها در 10 بازی اخیرشان شکست نخوردند و از شرایط اول فصل و ناهماهنگی به شرایط خوبی رسیدند و این نتایج نشان می‌دهد تیم‌شان حال و روز خوبی دارد. ما هم 2 بازی عقب افتاده داریم و چیزی که من را نگران می‌کند این است که خدایی نکرده این بازی هم عقب بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد شرایط تیمش گفت تیم ما مثل استقلال پرمهره نیست. اگر به ترکیب ما نگاه کرده باشید با 15 بازیکن در زمین حاضر شدیم و در ادامه شاید بازیکنانی به ما اضافه شوند اما فعلا اینطور نیست. تیم‌های بزرگ مثل استقلال مشکل کمبود بازیکن ندارند و هر چقدر مصدوم و محروم داشته باشند باز هم بازیکن به تعداد کافی برای جانشینی آنها دارند.

سرمربی پیکان ادامه داد: در هر صورت ما آماده بازی فردا هستیم و هر دو تیم انگیزه خاص خودشان را دارند. سعی می‌کنیم خود را به نیمه بالای جدول برسانیم و امیدوارم برابر تیم قابل احترام استقلال خوب بازی کنیم. این را هم بگویم که با حضور هواداران پرشور استقلال ممکن است فردا ما مهمان استقلال باشیم.

فرکی درباره اینکه گفته می‌شود شهریار مغانلو از استقلال پیشنها دارد هم گفت: این اولین بار است که‌ من این موضوع را می‌شونم ولی باید بگویم او بازیکن ما است و تا آخر فصل با ما قرارداد دارد. استقلال هم آن قدر مهره ارزشمند دارد که نگاه به مهره ما نداشته باشد. مغانلو باید به این فکر کند که امسال در پیکان خودش را با همه ثابت کند.

وی در مورد نتیجه بازی هم گفت: دو تیم خط حمله خوبی دارند و این یکی از نکات مثبت بازی است. بازی فردا حتما گل خواهد داشت و امیدوارم گل‌های بازی، ما را برنده زمین کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال حسین فرکی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت

به گزارش همشهری آنلاین جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

کد خبر 845182 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟