Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورمحمد فردی گفت: آمار نهایی ثبت‌نام داوطلبان مجلس در استان البرز با نام‌نویسی 370 نفر از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس ستاد انتخابات استان البرز درباره آمار نهایی ثبت نام داوطلبان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: استقبال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره نسبت به دوره قبل در سال ۹۴ بر اساس آخرین آمار ۳۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نور محمد فردی به برگزاری 12 جلسه با 70 مصوبه و 9 بازدید از حوزه های انتخابیه ثبت نام داوطلبان مجلس در استان البرز اشاره کرد و افزود: در مرکز انتخابیه کرج که شامل شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد خواهد بود ۱۶۰ نامزد برای تصاحب ی یک کرسی رقابت می کنند.    وی با اشاره به اینکه از مجموع نامزدهای ثبت نامی در کل استان البرز 319 نفر مرتبط با حوزه های انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد معادل 86 درصد است، اظهار داشت: 51 نفر معادل 14 درصد نامزدهای ثبت نامی متعلق به حوزه ساوجیلاغ، نظرآباد و طالقان است.    نور محمد فردی به رقابت 51 نفر برای یک کرسی در مرکز انتخابیه ساوجبلاغ اعم از ساوحبلاغ، نظرآباد و طالقان اشاره و تصریح کرد: در مجموع در استان البرز هر 123 نفر برای یک کرسی با یکدیگر رقابت می کنند در حالیکه این میانگین در کشور هر 53 نفر به ازای یک کرسی است.   وی فراوانی سن شرکت کنندگان را بین سنین 36 تا 40 اعلام کرد و گفت: از بین ثبت نام کنندگان هشت نفر سابقه نمایندگی، ۵۷ نفر سابقه داوطلبی و ۳۲۰ نفر افرادی بودند که قبلا سابقه ثبت نام و داوطلبی مجلس نداشتند، همچنین از مجموع ۳۷۰ نفر، ۳۱ نفر فرهنگی، ۱۴۳ نفر کارمند، ۳۷ نفر استاد، چهار نفر روحانی، ۳۰ بازنشسته، ۹ نفر بیکار، ۷۳ نفر ایثار گر و سایر مشاغل  هستند.   رئیس ستاد انتخابات استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: 73 نفر از کاندیداها را زن و 297 نفر آنها را مرد اعلام کرد و افزود: 29 نفر از این داوطلبان در وزارت کشور ثبت نام کرده اند.  
 
 
 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، عباس جوهری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در دور نخست انتخابات از 10 حوزه انتخابیه، 8 حوزه تعیین تکلیف شدند و در دور دوم انتخابات شاهد برگزاری انتخابات در تهران و ورامین خواهیم بود.

 

.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد انتخابات برای تصاحب 16 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز 2 نامزد برای تصاحب یک کرسی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس تقویم وزارت کشور برای انتخابات، کارها برای دور دوم انتخابات در استان تهران انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: دور دوم انتخابات در مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار در تهران به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد لذا امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سنگ بنای خوبی برای ادوار آینده باشد.

اختصاصی| لیست 16 نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای آموزش کاربران اندیشیده شده خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود لذا امیدواریم در این انتخابات شمارش آرا در اولین فرصت انجام و به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • چگونه طلبه شویم؟
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است