Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، در لایحه بودجه ۹۹ به منظور پوشش‌های بیمه‌ای و همچنین بهادارسازی ریسک‌های بیمه‌ای، به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و موسسات بیمه بازرگانی اجازه داده شده است تا سقف یک هزار میلیارد ریال در بازار سرمایه نسبت به انتشار اوراق بهادار بیمه‌ای در چارچوب قوانین و مقررات به شرط تضمین و بازپرداخت اصل و سود توسط خود، اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خبردر حال تکمیل است...

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه بیمه بیمه مرکزی اوراق بهادار بودجه 99 مجوز بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قلندرشریف اظهار کرد: در همین راستا اولویت شهرداری در حوزه احداث مترو اتصال آن به حرم مطهر است لذا در فاز اول بهره‌برداری از ۶ کیلومتر میانی خط سه حدفاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) که این خط را از طریق باب الجواد(ع) به حرم مطهر متصل خواهد کرد در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مشهد گفت: این بخش از خط ۳ در میدان شهدا به خط ۲ و در ایستگاه بسیج  به خط یک متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از فاز اول خط سه درواقع راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری را به حرم مطهر امام رضا (ع) متصل خواهد کرد که این اقدام دسترسی زائران به حرم مطهر را تسهیل می‌کند.

قلندر شریف اظهار کرد: طبق برنامه زمان‌بندی امیدواریم فاز یک خط سه امسال به بهره‌برداری برسد.

شهردار مشهد بیان کرد: در بحث اوراق مشارکت انتشار اوراق به مبلغ دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تأییدشده و این موضوع از سوی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد در حال پیگیری است که امیدواریم تا شهریورماه امسال این مبلغ محقق شود. 

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۱۸ فروردین‌ماه زمان انجام تست گرم فاز اول خط سه مترو
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد