Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه شادی قیاسی به عنوان اولین زن رئیس هیات نجات غریق و غواصی کشور در استان کرمانشاه انتخاب شد.

در مجمع انتخابات ریاست هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه که ظهر امروز (17 آذر) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزارشد، شادی قیاسی با کسب اکثریت آراء اعضای مجمع برای مدت چهارسال ریاست هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع شهروز بی‌آزار، پیمان جاویدان، مرادعلی رامین راد، مسلم زین الدینی، شادی قیاسی و افشین نیک نژاد شش کاندیدای احراز پست ریاست هیات نجات غریق استان کرمانشاه بودند که با غیبت سه نفر از کاندیداها (شهروز بی آزار، مرادعلی رامین راد و مسلم زین الدینی) - به منزله انصراف - و کناره گیری پیمان جاویدان به نفع افشین نیک نژاد، رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده (شادی قیاسی و افشین نیک نژاد) انجام شد و شادی قیاسی توانست با کسب یازده رای موافق از مجموع 17 رای ماخوذه، برای مدت چهار سال سکاندار هیات نجات غریق و غواصی استان کرمانشاه شود.

شادی قیاسی رئیس جدید هیات نجات غریق استان کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین برنامه‌های پیش روی این هیات پرداخت و افزود: باید بپذیریم درحال حاضر ضعف‌ها و کاستی‌هایی در هیات نجات غریق استان داریم، اما این مسئله کاملا طبیعی است و در اکثر هیات‌ها وجود دارد و باید برای از پیش برداشتن آنها همدل شویم.

وی تصریح کرد: کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار خوبی در نجات غریق دارد که تنها به توجه نیاز دارند تا بالنده شوند، برای همین برنامه‌های حمایتی مناسبی را از ورزشکارانمان در استان خواهیم داشت.

 قیاسی توجه به شهرستان‌ها، استعدادپروری، تدوین تقویم ورزشی سالیانه، تشکیل اتاق فکر، بازرسی مستمر از اماکن آبی استان، میزبانی اردوهای تیم‌های ملی و سرکشی مداوم از هیات‌ها را از دیگر برنامه‌های اصلی خود برای هیات نجات غریق استان اعلام کرد.

سعید نصراللهی رئیس پیشین هیات نجات غریق استان کرمانشاه، چندماه پیش و به فاصله دوسال مانده به پایان دوره ریاستش در این هیات، به عنوان رئیس جدید هیات کاراته استان انتخاب شد و از ریاست هیات نجات غریق و غواصی کناره گیری کرد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نجات غريق كرمانشاه انتخابات استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران مازندران و لرستان تغییر کردند

«یوسف نوری» و «ابوطالب شفقت» برای انتصاب در سمت استانداری مازندران و لرستان از هیات دولت رای اعتماد گرفتند.

به گزارش ایرنا، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» عاون هماهنگی استان‌های وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان منصوب و یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش نیز به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور شد.

سید محمود حسینی‌پور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور امروز به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

همچنین پیش از این فرهاد زیویار استاندار لرستان بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • استانداران مازندران و لرستان تغییر کردند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • همایش یک روزه دانش افزایی منجیان غریق در ارومیه