Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تنها راه حل خروج ائتلاف سعودی از بن بست جنگ یمن را پایان دادن به تجاوز و محاصره خواند و گفت: انتقام از رژیم صهیونیستی که شریک تجاوز علیه یمن بوده هم در راه است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرلشکر «محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن گفت که یمنی‌ها خیلی بیشتر از قبل از ارائه طرح صلح صنعا آماده جنگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن سی‌ام شهریورماه گذشته به مناسبت پنجمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر این کشور ابتکار صلحی را اعلام کرد و از همه طرف‌های درگیر در جنگ خواست تا با جدیت وارد مذاکراتی جدی و واقعی شوند که به آشتی ملی همه جانبه منجر می‌شود و هیچ یک از طرف‌ها را مستثنی نمی‌کند.

وی هدف از این اقدام را جلوگیری از ریخته شدن خون یمنی‌ها و پافشاری بر نگهداری پیوند‌های برادری باقیمانده و مقدم شمردن منافع عالی ملی یمن بر دیگر منافع دانست؛ اما ائتلاف سعودی به رغم اینکه در کلام از تمایل خود برای رسیدن به راه حل سیاسی برای بحران یمن می‌گوید به تجاوز و محاصره همه جانبه یمن ادامه می‌دهد.

وزیر دفاع یمن در گفتگو با شبکه المسیره تاکید کرد: زمام ابتکار در نبرد هجومی، در دستان ما و نه دستان آن‌ها (ائتلاف سعودی و مزدورانش) است.
وزیر دفاع یمن تاکید کرد: نیرو‌های ما هنوز سر قول خود درباره دشمن اماراتی هستند و از نزدیک فعالیت‌های توطئه آمیز آن را زیر نظر داریم.

العاطفی با بیان اینکه کشور‌های متجاوز عضو ائتلاف عربی درباره صلح و گفتگو صادق نیستند، تاکید کرد: اگر تجاوز و محاصره علیه یمن ادامه پیدا کند، ما هرگز بیکار نخواهیم نشست.

وزیر دفاع یمن با بیان اینکه به نفع دشمن است که ابتکار صنعا را بپذیرد، تاکید کرد: ائتلاف سعودی اگر فرصت را غنیمت نشمرد، بسیار پشیمان خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل همه جانبه قوای نظامی نیرو‌های یمنی گفت: قدرت نیرو‌های ما به آن‌ها امکان یک حمله راهبردی را می‌دهد که توان دفاعی دشمن را فلج می‌کند.

العاطفی ادامه داد: توانمندی تسلیحاتی جدید و پیشرفته یمنی‌ها دل مردم یمن را خنک می‌کند و قدرت‌های شرور و متجاوز را به وحشت می‌اندازد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن همچنین با اشاره به قدرت نیروی هوایی یمن گفت:روزی خواهد آمد که در آن اعلام می‌کنیم آسمان یمن به روی پرنده‌های متجاوز ممنوع شده است و هم اینک تلاش برای مقابله صد در صدی با تجاوز هوایی دشمن بکار گرفته شده است.

وی همچنین خبر داد، به زودی از سلاحی رونمایی می‌کنیم که تعدادی از هواپیما‌ها را اخیرا سرنگون کرد و قدرت کنار زدن سلاح هوایی دشمن را دارد.

وی با تاکید بر قدرت یمنی‌ها برای یکسره کردن جنگ در جبهه‌های یمن و بخصوص مرز‌ها تصریح کرد: ما در جبهه‌های مرزی در دروازه‌های شهر‌های بزرگ و مناطق حیاتی (عربستان) ایستاده‌ایم.

العاطفی در ادامه به نظام سودان هم هشدار داد که هر چه سریع‌تر و قبل از اینکه فرصت از دست برود، نیروهایش را از خاک یمن بیرون ببرد.

وزیر دفاع یمن با تاکید بر مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز علیه یمن از روز نخست مداخله نظامی ائتلاف سعودی گفت: بی شک انتقام در راه است.

وی تصریح کرد: ما بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن اسرائیلی را در اختیار داریم و اگر تصمیم گرفته شود یک ثانیه هم در نابودی آن درنگ نمی‌کنیم.

العاطفی ادامه داد:نیرو‌های دریایی ما از شایستگی بالایی برای انجام وظیفه خود در حفاظت از آب‌های منطقه‌ای و سواحل یمنی برخوردارند.

وزیر دفاع یمن گفت: نیروی دریایی ما تسلیحات و سامانه‌هایی در اختیار دارد که آن را به یک قدرت دریایی موثر در جنوب دریای سرخ و کل منطقه مبدل کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رونمایی از سلاح جدید یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران

به گزارش همشهری آنلاین، "اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای(ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.
مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگردها در روزهای اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم."

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

کد خبر 846221 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • پیام‌عملیات وعده صادق، قدرت و استقلال ایران بود
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران