Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار بود ورزشگاه آنفیلد میزبان دیدار دوستانه تیم ملی انگلیس برابر رومانی پیش از شروع یورو ۲۰۲۰ باشد، اما این میزبانی از لیورپولی‌ها گرفته شد.

نشریه «دیلی‌میل» خبر داد، به دلیل اینکه لیورپولی‌ها حاضر نیستند خبرنگاری از روزنامه «سان» را به ورزشگاه اختصاصی‌شان راه بدهند، این میزبانی هم از آن‌ها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از فاجعه هیلزبورو در سال ۱۹۸۹ و کشته شدن ۹۶ نفر از هواداران لیورپول، روزنامه سان مطلبی جنجالی درباره حقایقی از حواشی این فاجعه منتشر کرد که باعث کینه ۳۰ ساله لیورپولی‌ها از این روزنامه شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لیورپول آنفیلد انگلیس میزبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران میزبان تورجهانی تنیس شد

ایسنا/مازندران رئیس هیات تنیس مازندران از میزبانی چندین مسابقات مهم و معتبر تنیس به میزبانی این استان از جمله تورجهانی رده سنی جوانان در نیمه نخست ماه اردیبهشت امسال خبر داد.

امیر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: مسابقات تور جهانی تنیس جوانان در دو بخش دختران و پسران از ۱ تا ۱۴ اردیبهشت به میزبانی مازندران و مجموعه ورزشی آسایش در شهرستان ساری برگزار خواهد شد.

 وی افزود: این برای نخستین بار است که مازندران در رشته تنیس از مسابقات جهانی این رشته ورزشی میزبانی می‌کند.

رئیس هیات تنیس مازندران همچنین به برگزاری مسابقات تنیس جایزه بزرگ کشور روزهای ۱۵ تا ۲۲ فروردین با حدود ۲۰ تیم از سراسر کشور به میزبانی این استان خبر داد و گفت، جایزه این مسابقات بیش از ۱۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 وی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس رده‌های سنی دختران و پسران قهرمانی کشور در روزهای۲۳ فروردین تا ۱ اردیبهشت به میزبانی مازندران خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور حدود ۸۰۰  تنیسور در مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار خواهد شد.

دریایی ادامه داد: هیات تنیس مازندران در روزهای ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت در شهرستان آمل مسابقات تنیس هزار امتیازی کشور را میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • 24 تیم یورو 2024 شناخته شدند!
  • بلایی که چمن فاجعه ورزشگاه عشق آباد سر بازیکنان تیم ملی آورد! + عکس
  • ایران میزبان خوبی برای مهاجرین
  • خاطره‌ای برای تمامی عمر
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ
  • مازندران میزبان ۳ رویداد تنیس کشور
  • مازندران میزبان تورجهانی تنیس شد