Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در زمینه میوه وتره‌بار شهرکرد گزارش‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد لذا مقرر شد برای آخرین‌بار با واحدهای مستقر در این میدان اتمام حجت شود تا خودشان رعایت مردم را بکنند در غیر این صورت در سه نقطه دیگر شهرکرد میدان تره‌بار ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، گفت: در روزهای اخیر یک هفته در میان این ستاد تشکیل شد تا به بررسی موضوع بازار، قیمت‌ها و اقلام موجود در آن بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در همین مدت بازرسی‌ها نسبت به ماه قبل دو برابر شده است، افزود: تعداد پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات و بحث تهیه و تامین کالا نیز دو برابر شده است.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا عید همه دستگاه‌های اجرایی طبق یک جدول زمان‌بندی خودرو و نیرو در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری قرار دهند تا به‌صورت روزانه دوشیفتی یا چندشیفتی از اصناف بازرسی انجام شود.

عباسی با بیان اینکه در تامین و توزیع کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد، عنوان کرد: کالاهای اساسی مثل برنج، روغن، شکر و... به‌ وفور در بازار وجود دارد و انبارها پر هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در حال حاضر در تامین لاستیک رینگ 16 و برخی قطعات خودرو مشکلاتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: بعضا اعتراضاتی در بحث کرایه‌ها و حمل و نقل در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا عید نوروز بازرسی‌ها نه‌تنها کم نخواهد شد بلکه بیشتر هم می‌شود.

عباسی با اشاره به اینکه در زمینه میوه وتره‌بار شهرکرد گزارش‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: مقرر شد برای آخرین‌بار با واحدهای مستقر در این میدان اتمام حجت شود تا خودشان رعایت مردم را بکنند در غیر این صورت در سه نقطه دیگر شهرکرد میدان تره‌بار ایجاد می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به‌صورت استیجاری در همه شهرها میدان تره‌بار ایجاد می‌شود، گفت: شایسته میدان تره‌بار شهرکرد نیست که شهرهای دیگر استان میوه خود را از اصفهان تامین کنند.

انتهای پیام/68020/م

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری میوه استاندار چهارمحال خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چندین کار برای تنظیم بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام گرفت که بسیار در کاهش تورم قیمت اقلام مورد نیاز مردم مؤثر واقع شد، برپایی بازارچه‌ها، نظارت بر تولید و توزیع کالا و تأمین بیش از نیاز کالا ازجمله این اقدامات بود.

وی افزود: موفقیتی که در تأمین بازار سال گذشته در چهارمحال و بختیاری به دست آمد منجر شد نرخ تورم در استان کاهشی شود، باید مراقبت کنیم که تورم در استان افزایش پیدا نکند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راه‌اندازی بازارچه‌ها در ۴۳ شهر استان و تبدیل آن به بازارچه‌های دائمی باید در دستورکار باشد.

حیدری عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا نمایشگاه‌های بهاره در سراسر چهارمحال و بختیاری برپا شود تا محیطی برای حمایت تولیدکننده و مصرف کننده فراهم شود.

وی با تاکید بر تأمین کافی کالا در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: این مهم باید به صورت ویژه رصد تا ثبات در بازار در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم ایجاد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با توجه به اینکه ۲۵ اردیبهشت روز ورود عشایر به استان است لذا نیازهای آنان ازجمله آرد روستایی و عشایری در دستور کار باشد که با مشکلی مواجه نشویم.

حیدری با بیان اینکه کمبود دارو به هیچ وجه در استان مشاهده نشود و مسئولان ذی‌ربط در خصوص این مهم تلاش کنند، بیان کرد: قیمت لاستیک و قطعات خودرو باید ثابت باشد، اینگونه نباشد که هر صنفی قیمت دلخواهی برای این کالاها مشخص کند.

وی تاکید کرد: بر کار بنگاه‌های املاک نظارت شود به‌ویژه اینکه مراقبت لازم صورت گیرد تا واحدهای نهضت ملی مسکن به فروش نرسد، این کار غیرقانونی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در ایام عید امسال شاهد کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی در استان بودیم، این به دلیل همکاری کلیه دستگاه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان بود، این تجربه موفق باید در بحث نظارت بر بازار هم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086416

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است