Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی پاراوزنه‌برداری با هدایت حسین توکلی در مسابقات جهانی هشت سهمیه پارالمپیک را کسب کرد اما حالا صحبت از تغییر توکلی و روی کار آمدن دلجوان به عنوان سرمربی در این تیم به میان آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی پاروزنه‌برداری در مسابقات جهانی به هشت سهمیه پارالمپیک می‌رسد و به مقام قهرمانی در بخش مردان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به دستورالعمل به‌کارگیری مربیان تخصصی به منظور اعزام مربیان به بازی‌های پارالمپیک، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک به دنبال تغییر در کادر فنی هستند به همین منظور احمد دلجوان هدایت تیم ملی پاروزنه‌برداری را برعهده خواهد گرفت و جانشین حسین توکلی می‌شود. 

دلجوان در گفتگو با خبرنگار آنا درباره حضورش در تیم ملی پاروزنه‌برداری به عنوان سرمربی گفت: هنوز به من ابلاغ نشده است و به همین خاطر تا زمانی که این موضوع به صورت رسمی به من گفته نشود نمی‌توانم در مورد آن اظهارنظر کنم. 

وی گفت: من پیش از این هم در المپیک 2000 سیدنی، 2004 آتن، 2008 پکن و 2016 ریو حضور داشتم و اگر بعد از این هم به من بگویند به عنوان سرمربی در این تیم کار کنم مشکلی برای حضور ندارم. امیدوارم تیم ملی پاروزنه‌برداری در رقابت‌های پارالمپیک به موفقیت برسد. 

انتهای پیام/4051/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسین توکلی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روز‌های ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می گیرد
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران