Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌های تاج در مورد قرارداد ویلموتس فرافکنی است و او به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال باید از فوتبال و سرمایه انسانی مواظبت کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فسخ یک‌طرفه قرارداد سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان مهم‌ترین سوژه این روزهای فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس فدراسیون فوتبال ویلموتس قراردادش را با فدراسیون فوتبال قبل از بازی ایران مقابل عراق فسخ کرد و به همین خاطر پس از مراسم برترین‌های آسیا، تاج به همراه وکلا پای میز مذاکره با ویلموتس نشستند تا تکلیف  سرمربی تیم ملی را مشخص کنند. پس از مذاکره تاج با سرمربی تیم ملی، در نهایت ویلموتس در صفحه شخصی‌اش نوشت با فدراسیون فوتبال به توافق نرسیدم و کار را به وکلا سپرده‌ام.

پس از فسخ قرارداد ویلموتس، احسان قاضی‌زاده هاشمی در یک برنامه تلویزیونی از مبلغ قرارداد سه میلیون یورویی سرمربی تیم ملی خبر داد و اعلام کرد رئیس فدراسیون فوتبال باید به مجلس بیاید و در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی توضیح بدهد. پس از این اظهارنظر، تاج در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و اعلام کرد لزومی ندارد در این باره به مجلس بروم و در رسانه ملی با مردم صحبت می‌کنم. نمایندگان مجلس هم به فکر مشکلات مردم و گرانی باشند.

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار  آنا ، درباره صحبت‌های تاج و حضور او در مجلس گفت: قرارداد با ویلموتس در نهایت باعث شد پول بیت‌المال هدر برود. متأسفانه از ظرفیت ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی استفاده نشد و نتایجی که به دست آمد در شأن فوتبال ایران و بازیکنان نبود. تیم ملی به راحتی می‌توانست در مرحله مقدماتی نتیجه بگیرد و کار به اما و اگر کشیده نشود اما این اتفاق نیفتاد. 

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه در زمان کی‌روش فدراسیون هزینه‌های زیادی متحمل شد اما مردم از این سرمربی خاطرات خوشی داشتند و در زمان مربیگری او دو دوره متوالی تیم ایران به جام جهانی صعود کرد. اما در  این هفت ماهی که ویلموتس هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده داشت هیچ اتفاق خوبی برای فوتبال ایران رقم نخورد و از همه بدتر در مرحله مقدماتی جام جهانی تیم ایران متحمل دو شکست شد و صدرنشینی در آسیا را از دست داد. 

ابراهیمی با بیان اینکه تاج فرافکنی می‌کند، اظهار کرد: صحبت‌های تاج را در آن برنامه تلویزیونی شنیدم و فکر می‌کنم او به دنبال فرافکنی است. به هر حال رشته فوتبال برای همه مردم مهم است و او به عنوان رئیس فدراسیون باید از فوتبال و سرمایه انسانی آن مواظبت کند. نحو قرارداد این سرمربی باید بررسی شود و فردا در کمیسیون فرهنگی آن را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم شهر رامیان و آزادشهر در پاسخ به این سؤال که تاج عنوان کرده قرارداد ویلموتس زیرنظر وزارت ورزش و نهادهای نظارتی بوده است، گفت:  قرارداد زیر نظر وزارت ورزش و نهادهای نظارتی بوده و ما منکر آن نمی‌شویم. اما اینکه قرارداد با چه ویژگی بسته شده و نوع قرارداد و نحو همکاری با این مربی به چه صورت بوده است؛ همگی توسط فدراسیون فوتبال ثبت شده و آنها باید در این خصوص توضیح بدهند.

انتهای پیام/4051/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان مهدی تاج ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

به گزارش خبرنگار مهر، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

کد خبر 6079645 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • برنامه فدراسیون فوتبال آلمان در صورت شکست در حفظ یولیان ناگلزمان؛ یورگن کلوپ!