Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:19:23 GMT

۶ هزار و ۸۸۱ انبار در قزوین ثبت شده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۱۶۴

۶ هزار و ۸۸۱ انبار در قزوین ثبت شده است

علی اکبر کبیری روز یکشنبه در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، افزود:هم اینک چهار هزار و ۸۰۶ فقره انبار نیز در انتظار تایید بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان هستند.

وی اضافه کرد: هدف از راه اندازی سامانه جامع انبارها شفاف سازی در حوزه نگهداری و ذخیره سازی کالاها است که برای شناسایی دقیق انبارداران استان و کسب اطلاعات از صاحبان کالاها نیز موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت:اگر حمایت مالی بیشتری از بازرسان سازمان صنعت در این زمینه صورت گیرد قطعا در شناسایی انبارها و کسب اطلاعات در این خصوص موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

کبیری اضافه کرد:استان قزوین سال گذشته رتبه ۱۹ کشور را در ثبت انبارها داشت که در سال جاری علیرغم تمامی محدودیت‌ها و کمبود امکانات به رتبه ۱۱ کشور در این زمینه دست یافتیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون چهار جلسه اصلی کارگروه حمایت از کالای داخلی در سازمان برگزار شده است، افزود: این کارگروه برای مبارزه با قاچاق کالا گشت‌ها و بازرسی‌های مشترکی را با دستگاه‌های مختلف از جمله نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات حکومتی تشکیل داده است و آگاهی از تعداد فروشگاه‌ها، انبارها و آخرین کالای موجود را در دستور کار خود قرار داده است.

کبیری گفت:همچنین گشت‌های مشترک این دستگاه با معاونت قضا و دارو در طول هفته سه بار و گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی به صورت شبانه روز با حضور چهار گروه بازرسی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در هشت ماهه سال جاری ۲ هزار و ۸۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته که به تشکیل ۲۳۹ پرونده با ارزش ریالی یکصد میلیارد ریال و ارسال به تعزیرات حکومتی منجر شد.

کبیری افزود: عمده کالاهای کشف شده در این بازرسی‌ها در حوزه مواد غذایی، دخانیات، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و مواد غذایی بوده است.

برچسب‌ها صنعت و معدن وزارت صنعت معدن و تجارت انبار داری استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن وزارت صنعت معدن و تجارت انبار داری استان قزوین صنعت و معدن وزارت صنعت معدن و تجارت انبار داری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • کشف احتکار ۳۷۳ تن روغن و چای در قم
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود