Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران در تشریح برنامه های روز دانشجو گفت: در مراسم ویژه روز دانشجو کلاس های مرکز آموزش علمی- کاربردی معاونت اجتماعی و فرهنگی به نام شهدا مزین می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید رحیم ابوالحسنی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در یک محیط دانشگاهی حضور داریم، تلاش کردیم برنامه های این روز را با فضای دانشگاهی و علمی ادغام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین این مسئولیت را به انجمن های علمی موسسه محول کردیم تا متناسب با مراکز تخصصی خود موضوعات را مشخص و دنبال کنند.
وی با تاکید بر اینکه موسسه علمی- کاربردی شهرداری محیط مناسبی برای ارتباط و پیوند بین مدیریت شهری و دانشجویان است، افزود: برگزاری برنامه های ویژه در روزهایی مانند «روز دانشجو» پلی بین مسئولین شهری و دانشجویان که قشر فهیم و دردمند جامعه هستند، ایجاد می کند. در این محیط دانشجویان، شهروندان و اساتید می توانند سوالات شان را در فضایی علمی مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

رفع چالش های روحی جامعه با تعامل بین مدیریت شهری و شهروندان
رییس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران با بیان اینکه تعامل بین مدیریت شهری و شهروندان چالش های روحی جامعه را رفع می کند، عنوان کرد: مهم ترین کاربرد این برنامه ها مطلع شدن مسئولین شهری از مطالبات جامعه است.
ابوالحسنی ادامه داد: همچنین در این نشست ها شهروندان نسبت به امکانات، اهداف و فعالیت های مدیریت شهری مطلع می شوند. این تعامل می تواند بخشی از چالش های روحی و روانی جامعه را حل کرده و برای مشارکت اجتماعی و پاسخگویی مدیریت شهری راهگشا باشد.
وی با اشاره به اینکه برنامه های روز دانشجو توسط انجمن های علمی موسسه برنامه ریزی شده است، گفت: نشست تخصصی «جایگاه آینده شهرسازی، عمران و معماری در مدیریت شهری با حضور محمد سالاری و نشست تخصصی «چالش های فرهنگی کلانشهرها» با حضور محمد جواد حق شناس با رویکرد علمی برگزار شد. همچنین مراسم رونمایی از عنوان کلاس ها با نام شهدای دانشجو علمی- کاربردی روز شنبه از ساعت 16 تا 18 با حضور حجت نظری و بررسی «چالش های توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی TOD در کلان شهر تهران» 27 آذر از ساعت 17 تا 19 با حضور محمد علیخانی برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، رییس موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این موسسه می تواند حلقه خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان باشد، افزود: برنامه های این دانشگاه فقط به روز دانشجو منحصر نمی شود. به دنبال استمرار این برنامه ها هستیم تا هم اندیشی، اطلاع رسانی و پرسش و پاسخ بین مدیریت شهری و قشر جوان، تحصیل کرده، در حال تحصیل و همچنین شهروندان در یک محیط علمی انجام شود.
گفتنی است؛ حضور عموم شهروندان، دانشجویان و اساتید در برنامه های روز دانشجو و نشست های علمی موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی شهرداری تهران آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلاس آموزش علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران و موسسه بهداشت عمومی ادوارد و سینتیای هند منعقد شد.

به گفته عباس استاد تقی زاده رئیس مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت، از آنجایی که موضوع تغییر اقلیم یک موضوع جهانی است و در راستای توسعه همکاری‌های بین المللی و بین المللی سازی دانشگااه، این تفاهم نامه امضا گردید. دکتر استاد تقی زاده اضافه کرد: این تفاهم نامه به منظور تبادل تسهیلات، دانشجویان و محققان، تدوین و اجرای تحقیقات مشترک، برگزاری برنامه‌های آموزشی مشترک، و توسعه شبکه‌های علمی در منطقه منعقد گردیده است.

وی افزود: مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت یکی از مراکز تحقیقاتی زیرمجموعه پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران است که در سال ۱۴۰۲ با هدف مقابله با یکی از مهم‌ترین چالش‌های قرن حاضر – تأثیرات تغییرات اقلیمی بر سلامت انسان – تأسیس شده است. مأموریت اصلی این مرکز شناسایی، تحلیل و ارائه راهکار‌هایی برای مقابله با این تأثیرات است. با توجه به گستردگی و پیچیدگی موضوع، مرکز تلاش می‌کند تا با استفاده از داده‌های علمی و رویکرد‌های نوآورانه، به بهبود شرایط زیست‌محیطی و بهداشتی جوامع محلی، ملّی و جهانی کمک کند. این مرکز از متخصص‌ترین و خبره‌ترین اساتید و محققان دانشگاه علوم پزشکی تهران برای انجام ماموریت‌های خود بهره می‌گیرد.

رئیس این مرکز تاکید کرد: مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت بر این باور است که همکاری و مشارکت عمیق میان افراد، دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، سازمان‌ها و سیاست‌گذاران می‌توان به راه‌حل‌های نوآورانه و پایدار برای مقابله با تغییرات اقلیمی دست یافت.

تقی زاده گفت: موسسه بهداشت عمومی ادوارد - سینتیا موسسه علمی در هند است که در حوزه‌های دانش و تحقیقات علمی در حوزه‌های سلامت جهانی، تغییر اقلیم و دیگر زمینه‌های مشترک فعال بوده و به واسطه شبکه دانشگاهی خود در کشور هند و دیگر کشور‌های جهان می‌تواند همکار مناسبی برای مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت باشد.

لازم بذکر است که متن کامل تفاهم نامه همکاری در اینجا قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است