Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@02:42:56 GMT

مقام‌های تجاری آمریکا در هنگ‌کنگ بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۲۵۶

مقام‌های تجاری آمریکا در هنگ‌کنگ بازداشت شدند

رئیس و مدیر اتاق بازرگانی آمریکا در هنگ‌کنگ پس از بازداشت توسط مقام‌های مهاجرتی از ورود به ماکائو منع شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رابرت گریوز، مدیر و تارا جوزف، رئیس اتاق بازرگانی آمریکا در هنگ‌کنگ قصد داشتند تا به ماکائو بروند اما از ورود به این منطقه منع شدند. آن‌ها گفتند که مقام‌های مهاجرتی دلیلی برای جلوگیری از ورود آن‌ها ذکر نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مقام در بیانیه‌ای ابراز امیدواری کردند که این یک واکنش "بیش از حد" به رویدادهای کنونی باشد و تجارت بین‌الملل بتواند به صورت سازنده رو به جلو حرکت کند. به این دو مقام همچنین گفته شد که باید اطلاعیه‌ای را امضا کنند که در آن ذکر شده بود آن‌ها به صورت داوطلبانه موافقت کردند ورودشان به ماکائو را پیگیری نکنند.

تارا جوزف با بیان اینکه بابت مانع‌تراشی در ورودش به ماکائو دچار سردرگمی شده است، ادامه داد: ایده‌ای ندارم. کاملا شگفت‌زده شدم. آن‌ها نباید آنقدر گستاخ می‌بودند. نباید تا به این حد بی‌احترامی باشد.

در نوامبر، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قانونی را در حمایت از معترضان حامی دموکراسی در هنگ‌کنگ و با وجود مخالفت‌هایی از سوی پکن امضا کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری

نوشاد عالمیان در اولین دیدار جام جهانی مغلوب حریف مصری شد!

طرفداری | نوشاد عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران، در اولین دیدار خود در جام جهانی ماکائو، مغلوب حریف مصری شد.

عالمیان در این رقابت که در چارچوب مرحله گروهی برگزار می‌شد، به مصاف عمر عصار از مصر که در رده ۱۷ رنکینگ جهان قرار دارد، رفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

عالمیان در این دیدار نتوانست در برابر حملات حریف مصری خود مقاومت کند و در هر چهار ست مغلوب شد. او در ست‌های اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 11-7، 11-9، 11-5 و 11-5 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

ملی‌پوش ایران در گروه شانزدهم جام جهانی ماکائو با بازیکنان مصر و سوئد هم‌گروه است و از هر گروه یک نفر راهی مرحله حذفی می‌شود.

عالمیان فردا (سه‌شنبه) در دومین دیدار خود به مصاف موریگارد از سوئد که رنکینگ 19 جهان را در اختیار دارد، خواهد رفت. او تنها بازیکن ایرانی حاضر در این مسابقات است و امیدوار است با کسب نتایج خوب در دیدارهای بعدی، راه خود را به مرحله حذفی این رقابت‌ها باز کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • حذف نوشاد عالمیان از جام جهانی ماکائو
  • خط قرمز ایران روی رویای خاورمیانه جدید و کریدور IMEC
  • ردپای آمریکا در رسوایی خون آلوده انگلیس؛ طمع تجاری لندن مرگ بیش از هزار نفر را رقم زد
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی