Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام در انتخاباتی با حضور «غلامرضا جعفری» رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان، رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی ایلام انتخاب شد.

دکتر «مظفر علیشائی» مدیرمل ورزش و جوانان استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: رکن رکین هر هیئت اعضای مجمع عمومی هستند که بر کار هیئت در این دوره نظارت خواهند کرد و این رای اعتماد به رئیس هیئت قابل برگشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر رئیس هیئت مطابق با سیاست‌های هیئت پیش نرود مورد بازخواست قرار خواهد گرفت، گفت: همانطور که اعضای مجمع عمومی ناظر بر مدیریت هیئت هستند کمک کنند تا رسالت‌ها و وظایف این هیئت به خوبی پیش برود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: استان ما میراث‌دار بازی‌های بومی و محلی است اما به خوبی توسعه پیدا نکرده که انتظار ما این است که بازی‌های فراموش شده احیاء و بازی‌های احیاء شده عمومیت پیدا کنند و از مدارس و پارک‌ها نیز به آنها پرداخته شود و از حالت ویترینی خارج شوند و به تکثر برسند.

علیشایی تاکید کرد: هیئت می‌تواند با برگزاری جشنواره‌های اقوام در گستره‌های ملی و منطقه‌ای با همکاری فدراسیون به افزایش نشاط اجتماعی کمک کند.

وی تصریح کرد: 35 درصد جمعیت استان ایلام در روستاها ساکن هستند اما کمتر از 2 درصد مردم این مناطق فعالیت ورزشی دارند که این شرایط رسالت این هیئت را بیش از پیش کرده است.

وی با اشاره به برنامه استان برای تاسیس 40 خانه ورزش روستایی در استان گفت: امیدواریم با همکاری فدراسیون این مهم محقق شود و مردم از این امکانات بهره‌مند شوند.

در این انتخابات «محمدرضا ابوقداره» ، «شهریار شفیعی» و «فرشاد معصومی» نامزد ریاست هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی شدند که شهریار شفیعی با 9 رای رئیس این هیئت ورزشی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد

«افشار کلوندی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، «افشار کلوندی» بعدازظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان، توانست هشت رأی از مجموع ۱۰ رأی مأخوذه را کسب کند.

در این مجمع دو رأی سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.

وی گفت: سیاست فدراسیون این است همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بودجه این فدراسیون را در سال گذشته سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما همه تلاش خود را برای کمک و حمایت مالی از هیأت‌های استانی به کار خواهیم گرفت.

ناظمی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی اختصاص می‌یابد.

وی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و گفت: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داده شود.

کد خبر 745832

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در تایباد
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • برگزاری جشنواره ملی ورزشی و بازی‌های بومی محلی جام بلند همتان در تکاب
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد